Մարտի 27-31
Մարտի 20-24
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Բայ
Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ
Մարտի 13-17
Մարտի 13-ին՝ Չարենցյան ընթերցումներ
- «Կարդում ենք Չարենց» նախագծի մեկնարկ
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Դերանուն
Շտեմարանային. էջ 56, վարժ. 54-78
Մարտի 6-10
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Դերանուն
Շտեմարանային. էջ 56, վարժ. 54-78
Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի ամփոփում
Փետրվարի 27-մարտի 3
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Դերանուն
Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագիծ
1. Կարդա Թումանյանի հետևյալ հոդվածները, վերլուծիր և փորձիր առաջադրանքներ կազմել::
2. Քո ընտրությամբ կարդա Թումանյանի մեկ այլ հոդված և վերլուծիր:
Փետրվարի 20-24
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Թվական անուն
Շտեմարանային. էջ 55, վարժ. 48-53
Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի մեկնարկ
- «Աշխարհքին ու մարդկանց արեւի պես նայեք»: Հովհաննես Թումանյան: Կարդա, վերապատմիր նյութը՝ վերաբերմունք արտահայտելով:
2. Ո՞րն է Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը:
- Ո՞րն է քո կյանքի անսասան օրենը:
- Ի՞նչ ես հասկանում հոգու խաղաղություն ասելով: Ե՞րբ ես խաղաղ ու հանգիստ:
- Ի՞նչ է գրում Հովհ. Թումանյանը հոգու խաղաղության մասին: Դո՞ւ էլ ես այդպես կարծում:
- Ինչպե՞ս էր վերաբերում Թումանյանը մարդկային ապերախտությանն ու չարությանը: Համամի՞տ ես նրա հետ:
- Բնութագրիր Հովհաննես Թումանյանին:
Փետրվարի 13-17
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Ածական անուն
Ստեղծագործական աշխատանք
- Տեքստը գրելուց հետո՝ ընդգծիր ածականները:
Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան. նախագծի ամփոփում
Հոդվածների վերլուծություններ
- Անունը կա, ամանումը չկա
- Մեր պարտքը
- Հոգևոր Հայաստան հոդվածի Ա, Դ, Եհատվածները:
1.. Կարդա Վահան Տերյանի «Հոգևոր Հայաստան» հոդվածի Ա, Դ, Ե հատվածները:
- Ի՞նչ ասել է հոգևոր, իսկ դու ինչպե՞ս ես պատկերացնում Հոգևոր Հայաստանը:
- «Չկամենանք շքեղ շենքերի հայրենիք դարձնել մեր Հայրենիքը, հոգու եւ մտքի՛ հպարտությամբ ճոխացնենք նրան»: Ի՞նչ ես հասկանում հոգու և մտքի հպարտություն ասելով:
- Ի՞նչ ես կարծում՝ որքանով է Տերյանի հոդվածն այսօր արդիական: Խոսքդ հիմնավորիր:
- Առանձնացրու հոդվածի՝ քո կարծիքով ամենակարևոր նախադասությունները:
Փետրվարի 3-10
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Ածական անուն
Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ-փետրվարի 7
Մայրենիի փետրվարյան ֆլեշմոբ-փետրվարի 8
Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան
Առաջադրանքներ
1. Կարդացած բանաստեղծություններից դուրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ գտնել բառերի հոմանիշները և հականիշները:
2․ Փորձել վերլուծել քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծական շարքը։
3. Կարդա Տերյանը` գրական հայերենի հիմադիր և Տերյանը՝ հասարակական-քաղաքական գործիչ նյութերը: Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) ներկայացրու նյութերի բովանդակությունը:
4․ Նախընտրած շարքից անգիր սովորել ամենաշատը դուր եկած բանաստեղծությունը:
5․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝ ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։
Հունվարի 30-փետրվարի 3
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան
Հարցեր և առաջադրանքներ
1․ Կարդալ Վահան Տերյանի մասին պատմող նյութը և գրավոր վերապատմիր բլոգում։
2․ Ընտրել որևէ շարք և կարդալ բանաստեղծությունները:
3․ Շարքից առանձնացնել՝
- ամենահուզիչ
- ամենատխուր
- ամենաանհույս
- ամենաոգեշնչող
- ամենաերազկոտ բանաստեղծությունները։
Հունվարի 9-27
Դեկտեմբերի 19-23
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 25-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ
Դեկտեմբերի 12-16
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ
Դեկտեմբերի 5-9
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ
- Կարդալ և վերլուծել
- Համացանցում գտիր և փորձիր թարգմանել ձմռան մասին ստեղծագործություններ
Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր նոյեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
3․ Կարդացեք Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցը. ծանոթացեք, ուսումնասիրեք, գրավոր եզրակացություն-հետևություն արեք
4. Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցից առանձնացրու կրթահամալիրի թվագրությունը․ ո՞ր թվականին ի՞նչ է ստեղծվել, եղել։
5. Գրիր 5 բան, որ մինչև հիմա չգիտեիր ու տիար Բլեյանի հարցազրույցից իմացար։
Նոյեմբերի 21-25
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
1․ Ծանոթացեք մեկնարկային մեդիափաթեթին, ընտրեք մեկ նյութ, կարդացեք, գրավոր վերապատմեք 5-7 նախադասությամբ, կարդացածը բանավոր ներկայացրեք դասարանում, կարող եք նաև ռադիոնյութ պատրաստել
2. Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին․ (օգտվիր համացանցից)։ Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, այնուհետև 12-15 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում:
Նոյեմբերի 14-18
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագծի ամփոփում
Նոյեմբերի 7-11
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ
1․ Նախագծի ընթացքում կարդա Վանո Սիրադեղյանի առնվազն չորս պատմվածք։
2․ 7-10 նախադասությամբ վերլուծիր կարդացածդ պատմվածքները (դժվարանալու դեպքում կարող ես վերապատմել կարդացածդ՝ պատմվածքից համապատասխան մեջբերումներ անելով)։
Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4
1․. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
2. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
3․ Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ
- Համացանցի օգնությամբ ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյան գրողին։ Կարդա նաև՝ Հրանտ Մաթևոսյան «Ճշգրիտ բառերով ճշմարիտ պատմություններ»։
2․ Ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյանի պատմվածքներին։
Հոկտեմբերի 24-30
Հոկտեմբերի 17-21
1․. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
2. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
3. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21, նախագծի ամփոփում
Առաջադրանքներ
- արտահայտիչ կարդա գրաբար որևէ տեքստ և ձայնագրիր:
- ընտրիր որևէ միտք, ձևակերպում կամ նախադասություն և գրավոր վերլուծիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
- նայիր մուլտֆիլմերը և գրավոր շարադրիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
Թեմայի ամփոփում—Ուսումնական խաղ
Հոկտեմբերի 10-14
1. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
2. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21
Առաջադրանքներ
- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին
- կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
- կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին, որևէ մեկը արտահայտիչ կարդա և ձայնագրիր:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հոկտեմբերի 3-7
1. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր նախագծի ամփոփում
- Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր առնվազն չորս առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 26-30
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
1, Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք
- Երկհնչյուններ և ձայնակապ, վարժ 1-7
2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր
Հարցեր և առաջադրանքներ
1. Ծանոթացիր «Կոմիտաս» կայքէջին, կարդա քեզ անծանոթ նյութերին, գրավոր և բանավոր ներկայացրու բլոգում։
2․ Երգ Երգոց՝ Կոմիտաս վարդապետի երգերով։
3․ Նայիր Կոմիտասի մասին պատմող տեսանյութը և գրավոր ներկայացրու լսածդ ու տեսածդ:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 19-23
- Հնչյունաբանություն. վանկը հայերենում, վարժ. 1, 2
- Գրել կապակցված խոսք տրված բառերով (շարադրանքը պետք է կազմված լինի 5-6 նախադասություններից և պարունակի 50-60 բառ)․ հաղթանակ, հերոսանալ, պաշտպանել, չընկճվել, սահման, խաղաղ, մարտական, գրավյալ:
2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ. Հայաստանի անկախության մասին հռչակագիր
- ի՞նչ դրույթներ կավելացնեիր այս հռչակագրում, իսկ ի՞նչը՝ կհանեիր:
- հռչակագրում կա՞ն դրույթներ, որոնք, քո կարծիքով, այսօր չեն գործում: Ի՞նչ ես կարծում՝ ինչո՞ւ չեն գործում:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 12-16
2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ՝ «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»
- հնարավորինս ուշադիր կարդա տեսքստը, նայիր կից տեսանյութերը:
- առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, իսկ կա՞ն մտքեր, որոնց հետ համաձայն չես, փորձիր հիմնավորել՝ ինչու::
- որն է անկախության քո ընկալումը: Փորձիր ձևակերպել 5-7 նախադասությամբ:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 1-9
ընտրիր որևէ միտք, ձևակերպում կամ նախադասություն և գրավոր վերլուծիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
նայիր մուլտֆիլմերը և գրավոր շարադրիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
Թեմայի ամփոփում-Ուսումնական խաղ
НравитсяНравится