11-րդ դասարան

Մարտի 27-31

Մարտի 20-24

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Բայ

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Մարտի 13-17

Մարտի 13-ին՝  Չարենցյան ընթերցումներ
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Դերանուն

Շտեմարանային. էջ 56, վարժ. 54-78

Մարտի 6-10

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Դերանուն

Շտեմարանային. էջ 56, վարժ. 54-78

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի ամփոփում

Փետրվարի 27-մարտի 3

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Դերանուն

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագիծ

1. Կարդա Թումանյանի հետևյալ հոդվածները, վերլուծիր և փորձիր առաջադրանքներ կազմել::

2. Քո ընտրությամբ կարդա Թումանյանի մեկ այլ հոդված և վերլուծիր:

Փետրվարի 20-24

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Թվական անուն

Շտեմարանային. էջ 55, վարժ. 48-53

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի մեկնարկ

  1. «Աշխարհքին ու մարդկանց արեւի պես նայեք»: Հովհաննես Թումանյան: Կարդա, վերապատմիր նյութը՝ վերաբերմունք արտահայտելով:

2. Ո՞րն է Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը:

  • Ո՞րն է   քո կյանքի անսասան օրենը:
  • Ի՞նչ ես հասկանում հոգու խաղաղություն ասելով: Ե՞րբ ես խաղաղ ու հանգիստ:
  • Ի՞նչ է գրում Հովհ. Թումանյանը հոգու խաղաղության մասին: Դո՞ւ էլ ես այդպես կարծում:
  • Ինչպե՞ս էր վերաբերում Թումանյանը մարդկային ապերախտությանն ու չարությանը: Համամի՞տ ես նրա հետ:
  • Բնութագրիր Հովհաննես Թումանյանին:

Փետրվարի 13-17

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Ածական անուն
Ստեղծագործական աշխատանք
  • Տեքստը գրելուց հետո՝ ընդգծիր ածականները:

Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան. նախագծի ամփոփում

Հոդվածների վերլուծություններ

1.. Կարդա Վահան Տերյանի  «Հոգևոր Հայաստան» հոդվածի Ա, Դ, Ե հատվածները:

  • Ի՞նչ ասել է հոգևոր, իսկ դու ինչպե՞ս ես պատկերացնում Հոգևոր Հայաստանը:
  • «Չկամենանք շքեղ շենքերի հայրենիք դարձնել մեր Հայրենիքը, հոգու եւ մտքի՛ հպարտությամբ ճոխացնենք նրան»: Ի՞նչ ես հասկանում հոգու և մտքի հպարտություն ասելով:
  • Ի՞նչ ես կարծում՝ որքանով է Տերյանի հոդվածն այսօր արդիական: Խոսքդ հիմնավորիր:
  • Առանձնացրու հոդվածի՝ քո կարծիքով ամենակարևոր նախադասությունները:

Փետրվարի 3-10

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք-Ածական անուն

Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ-փետրվարի 7

Մայրենիի փետրվարյան ֆլեշմոբ-փետրվարի 8

Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան

Առաջադրանքներ

1. Կարդացած բանաստեղծություններից դուրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ գտնել բառերի հոմանիշները և հականիշները:

2․ Փորձել վերլուծել քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծական շարքը։

3. Կարդա  Տերյանը` գրական հայերենի հիմադիր և Տերյանը՝  հասարակական-քաղաքական գործիչ նյութերը: Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) ներկայացրու նյութերի բովանդակությունը:

4․ Նախընտրած շարքից անգիր սովորել ամենաշատը դուր եկած բանաստեղծությունը:

5․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝  ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։

Հունվարի 30-փետրվարի 3

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան

Հարցեր և առաջադրանքներ

1․ Կարդալ Վահան Տերյանի մասին պատմող նյութը և գրավոր վերապատմիր բլոգում։

2․ Ընտրել որևէ շարք և կարդալ բանաստեղծությունները:

3․ Շարքից առանձնացնել՝

  • ամենահուզիչ
  • ամենատխուր
  • ամենաանհույս
  • ամենաոգեշնչող
  • ամենաերազկոտ բանաստեղծությունները։

Հունվարի 9-27

Հունվարյան նախագծային ճամբար

Դեկտեմբերի 19-23

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 25-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Դեկտեմբերի 12-16

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Դեկտեմբերի 5-9

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր նոյեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

3․ Կարդացեք Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցը. ծանոթացեք, ուսումնասիրեք, գրավոր եզրակացություն-հետևություն արեք

4. Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցից առանձնացրու կրթահամալիրի թվագրությունը․ ո՞ր թվականին ի՞նչ է ստեղծվել, եղել։

5. Գրիր 5 բան, որ մինչև հիմա չգիտեիր ու տիար Բլեյանի հարցազրույցից իմացար։

Նոյեմբերի 21-25

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

1․ Ծանոթացեք մեկնարկային մեդիափաթեթին, ընտրեք մեկ նյութ, կարդացեք, գրավոր վերապատմեք 5-7 նախադասությամբ, կարդացածը բանավոր ներկայացրեք դասարանում, կարող եք նաև ռադիոնյութ պատրաստել

2. Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին․ (օգտվիր համացանցից)։ Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, այնուհետև 12-15 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում:

Նոյեմբերի 14-18
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագծի ամփոփում

Նոյեմբերի 7-11

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ

1․ Նախագծի ընթացքում կարդա Վանո Սիրադեղյանի առնվազն չորս պատմվածք։

2․ 7-10 նախադասությամբ վերլուծիր կարդացածդ պատմվածքները (դժվարանալու դեպքում կարող ես վերապատմել կարդացածդ՝ պատմվածքից համապատասխան մեջբերումներ անելով)։

Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4

1․. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
2. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք 

3․ Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ

  1. Համացանցի օգնությամբ ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյան գրողին։ Կարդա նաև՝  Հրանտ Մաթևոսյան «Ճշգրիտ բառերով ճշմարիտ պատմություններ»։

2․ Ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյանի պատմվածքներին։ 

Հոկտեմբերի 24-30

Հոկտեմբերի 17-21

1․. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
2. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք 

3. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21, նախագծի ամփոփում

Առաջադրանքներ

Թեմայի ամփոփումՈւսումնական խաղ

Հոկտեմբերի 10-14
1. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք 

2. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21

Առաջադրանքներ

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Հոկտեմբերի 3-7

1. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք 

2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր նախագծի ամփոփում

  • Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր առնվազն չորս առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 26-30

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

1, Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք 

2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր 

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Կոմիտաս» կայքէջին, կարդա քեզ անծանոթ նյութերին, գրավոր և բանավոր ներկայացրու բլոգում։

2․ Երգ Երգոց՝ Կոմիտաս վարդապետի երգերով։

3․ Նայիր Կոմիտասի մասին պատմող տեսանյութը և գրավոր ներկայացրու լսածդ ու տեսածդ:

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 19-23

  1. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագիրք 
  • Հնչյունաբանություն. վանկը հայերենում, վարժ. 1, 2
  • Գրել կապակցված խոսք տրված բառերով (շարադրանքը պետք է կազմված լինի 5-6 նախադասություններից և պարունակի 50-60 բառ)․ հաղթանակ, հերոսանալ, պաշտպանել, չընկճվել, սահման, խաղաղ, մարտական, գրավյալ:

2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ. Հայաստանի անկախության մասին հռչակագիր

  • ի՞նչ դրույթներ կավելացնեիր այս հռչակագրում, իսկ ի՞նչը՝  կհանեիր:
  • հռչակագրում կա՞ն դրույթներ, որոնք, քո կարծիքով, այսօր չեն գործում: Ի՞նչ ես կարծում՝  ինչո՞ւ չեն գործում:

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 12-16

  1. Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում

2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ՝ «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»

  • հնարավորինս ուշադիր կարդա տեսքստը, նայիր կից տեսանյութերը:
  • առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, իսկ կա՞ն մտքեր, որոնց հետ համաձայն չես, փորձիր հիմնավորել՝ ինչու::
  • որն է անկախության քո ընկալումը: Փորձիր ձևակերպել 5-7 նախադասությամբ:

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 1-9

Реклама

11-րդ դասարան: Один комментарий

  1. ընտրիր որևէ միտք, ձևակերպում կամ նախադասություն և գրավոր վերլուծիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
    նայիր մուլտֆիլմերը և գրավոր շարադրիր՝  վերաբերմունք արտահայտելով։
    Թեմայի ամփոփում-Ուսումնական խաղ

    Нравится

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s