Հոդված

Դպիրի իմ էջը

2022-2023 ուսումնական տարի

Գնահատման գործընթացի գործառույթները

Ինքնակրթության նախագծերը` հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ

2021-2022 ուսումնական տարի

Հոգևոր Հայաստան. Ներսես Շնորհալի

Երկարաժամկետ նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ

Հոգևոր-մշակութային նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ

Հավաքից հավաք

Ձևավորող կամ ուսուցանող` կառուցողական գնահատում

2020-2021 ուսումնական տարի

Բլոգավարությունը՝ չերևացող դիտանկյունից

Միջազգային առցանց կրթական համաժողովը և մենք

Հեռավար կրթություն. դժվարություններ և բարդություններ

Հեռավար ուսուցման բլոգային հարթակ

Հեռավար (դիստանցիոն) ուսուցման մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ

2019-2020 ուսումնական տարի

Այսօրվա դպրոցական պատանին է վաղվա զինվորը

Երկարաժամկետ նախագծերը` հեղինակային կրթական ծրագրի ծնունդ

Բլոգային, նախագծային ուսուցում. ընդհանուր դիտարկումներ

Քրիստոնեական-մշակութային բաղադրիչով նախագծերը կրթահամալիրում

Հայոց լեզվի, գրականության դասավանդումը 9-րդ դաս.-ում 

2018-2019 ուսումնական տարի

«Հայ եկեղեցու պատմության» մեր այլընտրանքը

Կամավորական գործունեությունը` «Սովորող-սովորեցնող» նախագծի զարգացում

Ավագ դպրոց. մարտահրավերներ և զարգացում

Կապադովկիա, Կեսարիա, Կիլիկիա

Հեղինակային կրթական ցանցեր

2017-2018 ուսումնական տարի

Գործունեության գնահատման համակարգ

Միավորված նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերում

Հնարավորինս անշտապ, որքան հնարավոր է` բազմազան

Պսակի էթնիկ և քրիստոնեական խորհուրդը

Բլոգավարությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք

2016-2017 ուսումնական տարի

mskh-ը` միավորող հարթակ

Խաչատուր Աբովյանը և Թիֆլիսը

Աբովյանի «Ուղևորություն դեպի Անիի ավերակները

Նախագծային արդյունավետ գործունեություն

Պատանեկան ամսագրեր. խնդիրներ և առաջարկներ

2015-2016 ուսումնական տարի

Երկարաժամկետ նախագծեր. խնդիրներ և զարգացում

Ինքնակրթությունը որպես ուղիղ ճանապարհ

Հեղինակային կրթական ծրագիրը` մեգանախագիծ

Նախագծերով ընդհանուր ուսուցման կազմակերպում

Մեր ամենատոնը` «Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն»

Լրացուցիչ կրթություն. ընդհանուր դիտարկումներ

2014-2015 ուսումնական տարի

Էլ ինչ գարուն, որ աշնան հասունություն չունենա

Հեգելն ու մենք

Բլոգոլորտը՝ միավորող վիրտուալ գորգ

Կրթություն-ինքնակրթություն

Առանց տնային աշխատանքի

Մեդիակրթությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք

2013-2014 ուսումնական տարի

Ուսուցման նախագծային մեթոդ

Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

Համակարգչի և համացանցի ներառումը ուսուցման գործընթացում

6-րդ դասարանցիների ուսումնական հմտությունների ուսումնասիրություն

Նարեկացու խոսքի գիտական հիմնավորումը

2012-2011 ուսումնական տարի

«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Դասի կազմակերպում նոթբուքներով

Բլոգը` վիրտուալ աշխատարան (լաբորատորիա)

Ու էլի բլոգի մասին (հաշվետվություն)

Նոթբուքը և համացանցը ուսումնական պարապմունքում

Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ

Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին

2011-2002 թթ

Աղբյուր`  «Դպիր» մանկավարժական հանդես

Հեղինակ`  Նունե Մովսիսյան