2022-2023 ուսումնական տարի
Գնահատման գործընթացի գործառույթները
Ինքնակրթության նախագծերը` հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ
2021-2022 ուսումնական տարի
Հոգևոր Հայաստան. Ներսես Շնորհալի
Երկարաժամկետ նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ
Հոգևոր-մշակութային նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ
Ձևավորող կամ ուսուցանող` կառուցողական գնահատում
2020-2021 ուսումնական տարի
Բլոգավարությունը՝ չերևացող դիտանկյունից
Միջազգային առցանց կրթական համաժողովը և մենք
Հեռավար կրթություն. դժվարություններ և բարդություններ
Հեռավար ուսուցման բլոգային հարթակ
Հեռավար (դիստանցիոն) ուսուցման մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ
2019-2020 ուսումնական տարի
Այսօրվա դպրոցական պատանին է վաղվա զինվորը
Երկարաժամկետ նախագծերը` հեղինակային կրթական ծրագրի ծնունդ
Բլոգային, նախագծային ուսուցում. ընդհանուր դիտարկումներ
Քրիստոնեական-մշակութային բաղադրիչով նախագծերը կրթահամալիրում
Հայոց լեզվի, գրականության դասավանդումը 9-րդ դաս.-ում
2018-2019 ուսումնական տարի
«Հայ եկեղեցու պատմության» մեր այլընտրանքը
Կամավորական գործունեությունը` «Սովորող-սովորեցնող» նախագծի զարգացում
Ավագ դպրոց. մարտահրավերներ և զարգացում
2017-2018 ուսումնական տարի
Գործունեության գնահատման համակարգ
Միավորված նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերում
Հնարավորինս անշտապ, որքան հնարավոր է` բազմազան
Պսակի էթնիկ և քրիստոնեական խորհուրդը
Բլոգավարությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք
2016-2017 ուսումնական տարի
Աբովյանի «Ուղևորություն դեպի Անիի ավերակները
Նախագծային արդյունավետ գործունեություն
Պատանեկան ամսագրեր. խնդիրներ և առաջարկներ
2015-2016 ուսումնական տարի
Երկարաժամկետ նախագծեր. խնդիրներ և զարգացում
Ինքնակրթությունը որպես ուղիղ ճանապարհ
Հեղինակային կրթական ծրագիրը` մեգանախագիծ
Նախագծերով ընդհանուր ուսուցման կազմակերպում
Մեր ամենատոնը` «Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն»
Լրացուցիչ կրթություն. ընդհանուր դիտարկումներ
2014-2015 ուսումնական տարի
Էլ ինչ գարուն, որ աշնան հասունություն չունենա
Բլոգոլորտը՝ միավորող վիրտուալ գորգ
Մեդիակրթությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք
2013-2014 ուսումնական տարի
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում
Համակարգչի և համացանցի ներառումը ուսուցման գործընթացում
6-րդ դասարանցիների ուսումնական հմտությունների ուսումնասիրություն
Նարեկացու խոսքի գիտական հիմնավորումը
2012-2011 ուսումնական տարի
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները
Դասի կազմակերպում նոթբուքներով
Բլոգը` վիրտուալ աշխատարան (լաբորատորիա)
Ու էլի բլոգի մասին (հաշվետվություն)
Նոթբուքը և համացանցը ուսումնական պարապմունքում
Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ
Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին
2011-2002 թթ
Գրականության դասագրքի մեր մոդելը` հեղինակի գիրք + լեզվադարան + ձայնադարան + տեսադարան
Ամենամսյա հաշվետվությունը` սովորողի գործունեության վիրտուալ ամփոփում,
Դասի կազմակերպում նոթբուքներով,
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում
Նոթբուքը և համացանցը ուսումնական պարապմունքում
Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ
Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին
Բայերն Մյանիչ Չկա մեդիա, չկա կրթություն
Պաուլո Կոելո Աստված հավատում է ինձ
Աղբյուր` «Դպիր» մանկավարժական հանդես
Հեղինակ` Նունե Մովսիսյան