Մարտի 27-31
Մարտի 20-24
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն-վարժ. 300-310
Գրականություն-Կարդում ենք Չարենց. նախագիծ
Մարտի 13-17
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն-վարժ. 295-300
Գրականություն-Կարդում ենք Չարենց. նախագիծ
Մարտի 6-10
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 290-295
Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի ամփոփում
- Նայիր Թումանյանի մասին մեդիանյութերը (առնվազն 3-ը) և վերապատմիր բլոգում։
Փետրվարի 27-մարտի 3
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 285-290
Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագիծ
- «Աշխարհքին ու մարդկանց արեւի պես նայեք»: Հովհաննես Թումանյան: Կարդա, վերապատմիր նյութը՝ վերաբերմունք արտահայտելով:
2. Ո՞րն է Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը:
- Ո՞րն է քո կյանքի անսասան օրենը:
- Ի՞նչ ես հասկանում հոգու խաղաղություն ասելով: Ե՞րբ ես խաղաղ ու հանգիստ:
- Ի՞նչ է գրում Հովհ. Թումանյանը հոգու խաղաղության մասին: Դո՞ւ էլ ես այդպես կարծում:
- Ի՞նչպես էր վերաբերում Թումանյանը մարդկային ապերախտությանն ու չարությանը: Համամի՞տ ես նրա հետ:
- Բնութագրիր Հովհաննես Թումանյանին:
- ԲՆութագրիր ինքդ քեզ:
Փետրվարի 20-24
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 280-285
Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի մեկնարկ
- ծանոթանալ «Հովհաննես Թումանյան» մեկնարկային մեդիափաթեթին
- ուշադիր կարդալ նյութերից մի քանիսը
- գրավոր և բանավոր ներկայացնել դասարանում
- անգիր հանձնարարվող նյութեր. բանաստեղծութուններ և քառյակներ
Փետրվարի 13-17
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 275-280
Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան. նախագծի ամփոփում
1.. Կարդա Վահան Տերյանի «Հոգևոր Հայաստան» հոդվածի Ա, Դ, Ե հատվածները:
- Ի՞նչ ասել է հոգևոր, իսկ դու ինչպե՞ս ես պատկերացնում Հոգևոր Հայաստանը:
- «Չկամենանք շքեղ շենքերի հայրենիք դարձնել մեր Հայրենիքը, հոգու եւ մտքի՛ հպարտությամբ ճոխացնենք նրան»: Ի՞նչ ես հասկանում հոգու և մտքի հպարտություն ասելով:
Փետրվարի 3-10
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հայոց լեզու
- Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ-փետրվարի 7
- Մայրենիի փետրվարյան ֆլեշմոբ-փետրվարի 8
Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան
1. Կարդացած բանաստեղծություններից դուրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ գտնել բառերի հոմանիշները և հականիշները:
2․ Փորձել վերլուծել քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծական շարքը։
3․ Նախընտրած շարքից անգիր սովորել ամենաշատը դուր եկած բանաստեղծությունը:
4․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝ ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։
Հունվարի 30-փետրվարի 3
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 270-275
Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան
Առաջադրանքներ
1․ Կարդա Վահան Տերյանի մասին պատմող նյութը և գրավոր վերապատմիր բլոգում։
2. Կարդա Տերյանը` գրական հայերենի հիմադիր և Տերյանը՝ հասարակական-քաղաքական գործիչ նյութերը:
- Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) ներկայացրու նյութի բովանդակությունը:
3․ Նայել առաջարկվող տեսանյութերը։: Պատրատել փոքրիկ հաղորդում, արտահայտել կարծիք:
4. Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) և բանավոր ներկայացրու ֆիլմի բովանդակությունը:
5. Առանձնացրու ֆիլմի՝ քեզ առավել դուր եկած հատվածը և փորձիր հիմնավորել՝ ինչո՞ւ:
Ուսումնական նյութեր
«Վերջին ուղևորություն» փաստավավերագրական ֆիլմ
Շողակաթ հեռուստաընկերության «Անհայտ Տերյանը» հաղորդումը:
Լսիր նաև Տերյանի բանաստեղծությունները՝ Վահան Տերյան. Հայադարան
Հունվարի 9-27
Դեկտեմբերի 19-23
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 25-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 265-270
Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ-նախագծի ամփոփում
Դեկտեմբերի 12-16
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 260-265
Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ
Դեկտեմբերի 5-9
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 255-260
Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ
- Կարդալ և վերլուծել
- Համացանցում գտիր և փորձիր թարգմանել ձմռան մասին ստեղծագործություններ
Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր նոյեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 250-255
Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
3․ Կարդացեք Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցը. ծանոթացեք, ուսումնասիրեք, գրավոր եզրակացություն-հետևություն արեք
4. Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցից առանձնացրու կրթահամալիրի թվագրությունը․ ո՞ր թվականին ի՞նչ է ստեղծվել, եղել։
5. Գրիր 5 բան, որ մինչև հիմա չգիտեիր ու տիար Բլեյանի հարցազրույցից իմացար։
Նոյեմբերի 21-25
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 245-250
Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
1․ Ծանոթացեք մեկնարկային մեդիափաթեթին, ընտրեք մեկ նյութ, կարդացեք, գրավոր վերապատմեք 5-7 նախադասությամբ, կարդացածը բանավոր ներկայացրեք դասարանում, կարող եք նաև ռադիոնյութ պատրաստել
2. Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին․ (օգտվիր համացանցից)։ Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, այնուհետև 12-15 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում:
Նոյեմբերի 14-18
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 240-245
Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագծի ամփոփում
Նոյեմբերի 7-11
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 235-240
Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ
1․ Կարդա Վանո Սիրադեղյանի «Պարտուսի գերին» պատմվածքը։ Կատարիր տրված առաջադրանքները։
ա․ դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։
բ, բնութագրե՛ք Հենդոյին։
գ․ քո կարծիքով՝ ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը (5-7 նախադաությամբ ձևակերպիր ասելիքդ)։
Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4
Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Գործնական քերականություն—վարժ. 230-235
Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ
1․ Վանո Սիրադեղյանի «Պարտուսի գերին» պատմվածքը։
2․ Պատասխանիր հետևյալ հարցերին՝
ա․ դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։
բ, բնութագրե՛ք Հենդոյին։
գ․ քո կարծիքով՝ ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը։
- Քո կաիծիքով՝ ինչւ է պատմվածքը կոչվում «Սիրելու տարիք»։
- Ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյան գրողին։ Կարդա նաև՝ Հրանտ Մաթևոսյան «Ճշգրիտ բառերով ճշմարիտ պատմություններ»։
2. Կարդա Վանո Սիրադեղյանի «Սիրելու տարիք» պատմվածքը։
-
- Դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։
- Բնութագրե՛ք տղային։
- Ո՞րն է պատմվածքի մեջ արտահայտված գաղափարը։
- Քո կաիծիքով՝ ինչու է պատմվածքը կոչվում «Սիրելու տարիք»։
Հոկտեմբերի 24-30
Հոկտեմբերի 17-21
1․ Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
2․ Գործնական քերականություն—վարժ. 225-230
3․Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21, նախագծի ամփոփում
Առաջադրանքներ
- արտահայտիչ կարդա գրաբար որևէ տեքստ և ձայնագրիր:
- ընտրիր որևէ միտք, ձևակերպում կամ նախադասություն և գրավոր վերլուծիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
- նայիր մուլտֆիլմերը և գրավոր շարադրիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
Թեմայի ամփոփում—Ուսումնական խաղ
Հոկտեմբերի 10-14
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 220-225
- Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21
Առաջադրանքներ
- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին
- կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
- կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին, որևէ մեկը արտահայտիչ կարդա և ձայնագրիր:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հոկտեմբերի 3-7
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 215-220
- Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր նախագծի ամփոփում
- Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր ևս երկու առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 26-30
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 210-215
- Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր
Հարցեր և առաջադրանքներ
Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր առնվազն երկու առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:
3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 19-23
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 205-210
- Գրականություն-ընթերցանության նյութ. Հայաստանի անկախության մասին հռչակագիր
- ի՞նչ դրույթներ կավելացնեիր այս հռչակագրում, իսկ ի՞նչը կհանեիր:
- հռչակագրում կա՞ն դրույթներ, որոնք, քո կարծիքով, այսօր չեն գործում: Ի՞նչ ես կարծում՝ ինչո՞ւ չեն գործում:
Սեպտեմբերի 12-16
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 200-205
- Գրականություն-ընթերցանության նյութ՝ «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»
- հնարավորինս ուշադիր կարդա տեսքստը, նայիր կից տեսանյութերը:
- առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, իսկ կա՞ն մտքեր, որոնց հետ համաձայն չես, փորձիր հիմնավորել՝ ինչու::
- որն է անկախության քո ընկալումը: Փորձիր ձևակերպել 5-7 նախադասությամբ:
- Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 1-9
Սեպտեմբերի 26-30
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 210-215
- Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր Հարցեր և առաջադրանքներՔո ընտրությամբ՝ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր առնվազն չորս առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 19-23
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 205-210
- Գրականություն-ընթերցանության նյութ. Հայաստանի անկախության մասին հռչակագիր
- ի՞նչ դրույթներ կավելացնեիր այս հռչակագրում, իսկ ի՞նչը կհանեիր:
- հռչակագրում կա՞ն դրույթներ, որոնք, քո կարծիքով, այսօր չեն գործում: Ի՞նչ ես կարծում՝ ինչո՞ւ չեն գործում:
Սեպտեմբերի 12-16
- Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 200-205
- Գրականություն-ընթերցանության նյութ՝ «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»
- հնարավորինս ուշադիր կարդա տեսքստը, նայիր կից տեսանյութերը:
- առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, իսկ կա՞ն մտքեր, որոնց հետ համաձայն չես, փորձիր հիմնավորել՝ ինչու::
- որն է անկախության քո ընկալումը: Փորձիր ձևակերպել 5-7 նախադասությամբ:
- Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 1-9