10-րդ դասարան

Մարտի 27-31

Մարտի 20-24

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականություն-վարժ. 300-310

Գրականություն-Կարդում ենք Չարենց. նախագիծ

Մարտի 13-17

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականություն-վարժ. 295-300

Գրականություն-Կարդում ենք Չարենց. նախագիծ

Մարտի 6-10

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 290-295

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի ամփոփում

Փետրվարի 27-մարտի 3

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 285-290

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագիծ

  1. «Աշխարհքին ու մարդկանց արեւի պես նայեք»: Հովհաննես Թումանյան: Կարդա, վերապատմիր նյութը՝ վերաբերմունք արտահայտելով:

2. Ո՞րն է Թումանյանի կյանքի անսասան օրենքը:

  • Ո՞րն է   քո կյանքի անսասան օրենը:
  • Ի՞նչ ես հասկանում հոգու խաղաղություն ասելով: Ե՞րբ ես խաղաղ ու հանգիստ:
  • Ի՞նչ է գրում Հովհ. Թումանյանը հոգու խաղաղության մասին: Դո՞ւ էլ ես այդպես կարծում:
  • Ի՞նչպես էր վերաբերում Թումանյանը մարդկային ապերախտությանն ու չարությանը: Համամի՞տ ես նրա հետ:
  • Բնութագրիր Հովհաննես Թումանյանին:
  • ԲՆութագրիր ինքդ քեզ:

Փետրվարի 20-24

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 280-285

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի մեկնարկ

Փետրվարի 13-17

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 275-280

Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան. նախագծի ամփոփում

1.. Կարդա Վահան Տերյանի  «Հոգևոր Հայաստան» հոդվածի Ա, Դ, Ե հատվածները:

  • Ի՞նչ ասել է հոգևոր, իսկ դու ինչպե՞ս ես պատկերացնում Հոգևոր Հայաստանը:
  • «Չկամենանք շքեղ շենքերի հայրենիք դարձնել մեր Հայրենիքը, հոգու եւ մտքի՛ հպարտությամբ ճոխացնենք նրան»: Ի՞նչ ես հասկանում հոգու և մտքի հպարտություն ասելով:

Փետրվարի 3-10

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Հայոց լեզու

Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան

1. Կարդացած բանաստեղծություններից դուրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ գտնել բառերի հոմանիշները և հականիշները:

2․ Փորձել վերլուծել քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծական շարքը։

3․ Նախընտրած շարքից անգիր սովորել ամենաշատը դուր եկած բանաստեղծությունը:

4․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝  ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։

Հունվարի 30-փետրվարի 3

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 270-275

Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան

Առաջադրանքներ

1․ Կարդա Վահան Տերյանի մասին պատմող նյութը և գրավոր վերապատմիր բլոգում։

2. Կարդա  Տերյանը` գրական հայերենի հիմադիր և Տերյանը՝  հասարակական-քաղաքական գործիչ նյութերը:

  • Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) ներկայացրու նյութի բովանդակությունը:

3․ Նայել առաջարկվող տեսանյութերը։: Պատրատել փոքրիկ հաղորդում, արտահայտել կարծիք:

4. Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) և բանավոր ներկայացրու ֆիլմի բովանդակությունը:

5. Առանձնացրու ֆիլմի՝  քեզ առավել դուր եկած հատվածը և փորձիր հիմնավորել՝  ինչո՞ւ:

Ուսումնական նյութեր

«Վերջին ուղևորություն» փաստավավերագրական ֆիլմ

Շողակաթ հեռուստաընկերության  «Անհայտ Տերյանը» հաղորդումը:

Լսիր նաև Տերյանի բանաստեղծությունները՝ Վահան Տերյան. Հայադարան 

Հունվարի 9-27

Հունվարյան նախագծային ճամբար

Դեկտեմբերի 19-23

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 25-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 265-270

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ-նախագծի ամփոփում

Դեկտեմբերի 12-16

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 260-265

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Դեկտեմբերի 5-9

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 255-260

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր նոյեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 250-255

Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

3․ Կարդացեք Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցը. ծանոթացեք, ուսումնասիրեք, գրավոր եզրակացություն-հետևություն արեք

4. Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցից առանձնացրու կրթահամալիրի թվագրությունը․ ո՞ր թվականին ի՞նչ է ստեղծվել, եղել։

5. Գրիր 5 բան, որ մինչև հիմա չգիտեիր ու տիար Բլեյանի հարցազրույցից իմացար։

Նոյեմբերի 21-25

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 245-250

Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

1․ Ծանոթացեք մեկնարկային մեդիափաթեթին, ընտրեք մեկ նյութ, կարդացեք, գրավոր վերապատմեք 5-7 նախադասությամբ, կարդացածը բանավոր ներկայացրեք դասարանում, կարող եք նաև ռադիոնյութ պատրաստել

2. Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին․ (օգտվիր համացանցից)։ Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, այնուհետև 12-15 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում:

Նոյեմբերի 14-18

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 240-245

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագծի ամփոփում

Նոյեմբերի 7-11

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 235-240

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ

1․ Կարդա Վանո Սիրադեղյանի «Պարտուսի գերին» պատմվածքը։ Կատարիր տրված առաջադրանքները։

ա․ դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։

բ, բնութագրե՛ք Հենդոյին։

գ․ քո կարծիքով՝ ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը (5-7 նախադաությամբ ձևակերպիր ասելիքդ)։

Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 230-235

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ

1․ Վանո Սիրադեղյանի «Պարտուսի գերին» պատմվածքը։

2․  Պատասխանիր հետևյալ հարցերին՝

ա․ դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։

բ, բնութագրե՛ք Հենդոյին։

գ․ քո կարծիքով՝ ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը։

  1. Ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյան գրողին։ Կարդա նաև՝  Հրանտ Մաթևոսյան «Ճշգրիտ բառերով ճշմարիտ պատմություններ»։

2. Կարդա Վանո Սիրադեղյանի  «Սիրելու տարիք» պատմվածքը։

    • Դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։
    • Բնութագրե՛ք տղային։
    • Ո՞րն է պատմվածքի մեջ արտահայտված գաղափարը։
    • Քո կաիծիքով՝ ինչու է պատմվածքը կոչվում «Սիրելու տարիք»։

Հոկտեմբերի 24-30

Հոկտեմբերի 17-21

1․ Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

2․ Գործնական քերականությունվարժ. 225-230

3․Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21, նախագծի ամփոփում

Առաջադրանքներ

Թեմայի ամփոփումՈւսումնական խաղ

Հոկտեմբերի 10-14

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 220-225
  2. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21

Առաջադրանքներ

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Հոկտեմբերի 3-7

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 215-220
  2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր նախագծի ամփոփում
  • Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր ևս երկու առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 26-30

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 210-215
  2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր 

Հարցեր և առաջադրանքներ

Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր առնվազն երկու առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 19-23

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 205-210
  2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ. Հայաստանի անկախության մասին հռչակագիր
    • ի՞նչ դրույթներ կավելացնեիր այս հռչակագրում, իսկ ի՞նչը կհանեիր:
    • հռչակագրում կա՞ն դրույթներ, որոնք, քո կարծիքով, այսօր չեն գործում: Ի՞նչ ես կարծում՝  ինչո՞ւ չեն գործում:

    3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 12-16

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 200-205
  2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ՝ «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»
    • հնարավորինս ուշադիր կարդա տեսքստը, նայիր կից տեսանյութերը:
    • առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, իսկ կա՞ն մտքեր, որոնց հետ համաձայն չես, փորձիր հիմնավորել՝ ինչու::
    • որն է անկախության քո ընկալումը: Փորձիր ձևակերպել 5-7 նախադասությամբ:
  3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 1-9

Սեպտեմբերի 26-30

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 210-215
  2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր Հարցեր և առաջադրանքներՔո ընտրությամբ՝ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր առնվազն չորս առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 19-23

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 205-210
  2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ. Հայաստանի անկախության մասին հռչակագիր
    • ի՞նչ դրույթներ կավելացնեիր այս հռչակագրում, իսկ ի՞նչը կհանեիր:
    • հռչակագրում կա՞ն դրույթներ, որոնք, քո կարծիքով, այսօր չեն գործում: Ի՞նչ ես կարծում՝  ինչո՞ւ չեն գործում:

    3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 12-16

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրիք-վարժ. 200-205
  2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ՝ «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»
    • հնարավորինս ուշադիր կարդա տեսքստը, նայիր կից տեսանյութերը:
    • առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, իսկ կա՞ն մտքեր, որոնց հետ համաձայն չես, փորձիր հիմնավորել՝ ինչու::
    • որն է անկախության քո ընկալումը: Փորձիր ձևակերպել 5-7 նախադասությամբ:
  3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 1-9

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s