Մայիսի 6-24
Քննարկումների շարք
Ապրիլի 22-մայիսի 3
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Թեստ 1
- Գրականություն-Արևմտահայ գրականության ընթերցումներ
Ապրիլի 15-19
Գրել կապակցված խոսք տրված բառերով՝ հնարավորության դեպքում օգտագործելով վերաբերականներ:
Հնագետ, փլատակ, հնագույն, կործանվել, հայտնվել, քարաբեկոր, վեմ, սաղավարտ, սկահակ, մանրակրկիտ:
- Գրականություն-Արևմտահայ գրականության ընթերցումներ
Ապրիլի 8-12
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Վերաբերական, Շտեմարան- էջ 77, վարժ. 207-210
- Գրականություն-Կարդում ենք Համո Սահյան
Առաջադրանքներ
5. Կարդա բանաստեղծությունը և գրավոր պատասխանիր տրված հարցերին:
Ժայռից մասուր է կաթում
Կարմիր սարսուռ է կաթում,
Ձորում մշուշ է:
Առուն մասուր է տանում,
Կարմիր սարսուռ է տանում,
Ի~նչ էլ աշխույժ է:
Առուն բարի է այնպես,
Հասկանալի է այնպես,
Այնպես անուշ է:
Նա երկնչում է քարից,
Բայց երբ թռչում է քարից,
Ահռելի ուժ է:
Առուն ինչպես կլռի,
Սերս եկել է ջրի,
Ձեռքինը կուժ է:
Առուն մասուր է տանում,
Կարմիր սարսուռ է տանում,
Աշուն է, ուշ է:
Հարցեր և առաջադրանքներ՝
- Բնության ո՞ր երևույթն է իբրև անձ ներկայացված (անձնավորված):
- Բացատրիր տրված փոխաբերությունը /ոչ ուղղակի իմաստով գործածված արտահայտությունը/՝ Ժայռից մասուր է կաթում…
- Փորձիր գտնել փոխաբերական իմաստով գործածված արտահայտությունները:
- Փորձիր համացանցի օգնությամբ պարզել` որոնք են պատկերավորման միջոցները:
- Գրավոր պատմի՛ր բանաստեղծությունը:
- Բանաստեղծության միջից դուրս գրիր հերոսներին իրենց բնութագրող բառերի հետ. օրինակ՝ կապույտ երկինք…
- Ո՞ր բառերն ու բառակապակցություններն են կրկնվում: Դրանք ի՞նչ են տալիս բանաստեղծությանը:
- Ո՞ր տողերում է խտացված հեղինակի հիմնական ասելիքը՝ ստեղծագործության հիմնական գաղափարը:
- Ո՞րն է այս բանաստեղծության փոխաբերական իմաստը:
Ապրիլի 1-5
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Ձայնարկություն
- Գրականություն-Կարդում ենք Համո Սահյան
Առաջադրանքներ
- Ծանոթացիր Համո Սահյանի բանաստեղծություններին: Հավանածդ բանաստեղծությունը բարձրաձայն կարդա:
2. Քո ընտրությամբ վերլուծիր Համո Սահյանի բանաստեղծություններից մեկն ու մեկը:
3. Ընտրիր սահյանական քո տողը և գրիր շարադրություն:
4. Քո ընտրությամբ անգիր սովորիր Սահյանի բանաստեղծություններից մեկն ու մեկը, ձայնագրիր, տեսանյութ կամ ձայնանյութ պատրաստիր:
Մարտի 18-22
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Շաղկապ
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան, հոդվածների վերլուծոություններ-նախագծի ամփոփում
Առաջադրանքներ
- Կարդացե՛ք տեքստը:
- Գտե՛ք տեքստի բովանդակությանն առավել համապատասխանող 1 բառ, այսինքն՝ բնութագրեք տեքստի թեման մեկ բառով։
- Գտե՛ք տեքստի բովանդակությանն առավել համապատասխանող 1 նախադասություն, այսինքն՝ բնութագրեք տեքստի գլխավոր ասելիքը մեկ նախադասությամբ։
- Գտե՛ք տեքստում մի գաղտնիք, բանալի, այն, առանց որի տեքստը կզրկվեր իմաստից:
- Կարդում ենք գտած բառը, նախադասությունը, բանալին և հիմնավորում
Մարտի 11-15
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Շաղկապ
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան, հոդվածների վերլուծոություններ
Առաջադրանքներ
- Կարդացե՛ք տեքստը:
- Բացատրական բառարանի օգնությամբ բացատրիր հոգի և ոգի բառերը:
- Քո կարծիքով՝ ո՞րն է հայ ժողովրդի ոգին և ի՞նչ է ուզում նա։
- Ո՞րն է քո հոգին և ի՞նչ է ուզում նա:
Մարտի 4-7
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Կապ
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան, հոդվածների վերլուծոություններ
Առաջադրանքներ
- Կարդացե՛ք տեքստը:
- Ի՞նչ ես կարծում` լինել առանձին կարծիքի ու համոզմունքի և հարգել իրար ու նույնիսկ միասին ուրախանալը անկարելի՞ բան է։
- Խնդրում եմ հիշել կոնկրետ դեպք` վերջին անգամ երբ եք սրտանց ուրախացել ձեր կողքինի ուրախությամբ: Դե, ասեք է, մեծ-մեծ խոսում եք էլի…
Փետրվարի 26-մարտի 1
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Մակբայ
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան, հոդվածների վերլուծոություններ
Առաջադրանքներ
Կարդացե՛ք տեքստը: Բնութագրեք տեքստի թեման երկու բառով։
Բնութագրեք տեքստի գլխավոր ասելիքը երկու նախադասությամբ։
Հիմնավորիր բառերի և նախադասությունների քո ընտրությունը:
Փետրվարի-19-23
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Թեմայի ամփոփում-Բայ: Գրել կապակցված տեքստ՝ ընդգծելով բայերը: Ձևաբանական վերլուծության ենթարկիր:
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան, հոդվածների վերլուծոություններ
Առաջադրանքներ
- Ձևն ու հոգին
Կարդացե՛ք տեքստը: Ի՞նչ եք կարծում, այսօր գերակշռողը ձևն է, թե՞ բովանդակությունը: Ինչո՞ւ ես այդպես կարծում, փորձիր կարծիքդ հիմնավորել:
Փետրվարի 12-16
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Բայ
- Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան-նախագծի ամփոփում
Առաջադրանքներ
4. Կարդացածդ բանաստեղծություններից դուրս գրիր պատկերավորման միջոցները:
5. Վերլուծիր քեզ ամենաշատը դուր եկած բանաստեղծությունը:
6․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝ ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։
Փետրվարի 5-9
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Բայ
- Փետրվարի 7-10-Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ
- Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան
Կարդա Տերյանի հետևյալ շարքերից որևէ մեկը
Առաջադրանքներ
3․ Քեզ դուր եկած շարքից առանձնացրու՝
- ամենահուզիչ
- ամենատխուր
- ամենաանհույս
- ամենաոգեշնչող
- ամենաերազկոտ բանաստեղծությունները։
Հունվարի 29-փետրվարի 2
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Բայ
- Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան
Առաջադրանքներ
1․ Ընտրիր տրված շարքերից որևէ մեկը, ուշադիր կարդա շարքի բանաստեղծությունները:
2. Բարձրաձայն կարդա քեզ ամենաշատը դուր եկած բանաստեղծությունը:
Հունվարի 8-26
Դեկտեմբերի 4-22
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագրիք
Թեմայի ամփոփում: Գրել կապակցված խոսք տրված բառերով՝ ընդգծելով դերանունները:
Գրականություն- «Ձմեռային ընթերցումներ» մեդիափաթեթից կարդա և փորձիր վերլուծել այն պատմվածքները, որոնք չես կարդացել: Կարող ես նաև նոր պատմվածք թարգմանել՝ համալրելով փաթեթը: Նախապես շնորհակալություն:
- ՕʼՀենրի, Մոգերի ընծաները
- Օ՚Հենրի, Վերջին տերևը
- Գրիր շարադրություն հետևյալ վերնագրերից մեկով՝ «Զարմանահրաշ ձմեռը», «Նամակ Ձմեռ պապին», «Նամակ ինքս ինձ»
Նոյեմբերի 27-դեկտեմբերի 1
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագրիք
Գրականություն—Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն. ամփոփում
Առաջադրանք
- Համացացի օգնությամբ ծանոթացիր Մխիթար Սեբաստացու հայագիտական գործունեությանը։ Գրիր փոքրիկ ուսումնասիրություն, գրավոր և բանավոր ներկայացրու։
Նոյեմբերի 19-24
Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագրիք
2. Գրականություն—Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
Առաջադրանք
Նոյեմբերի 13-17
Նոյեմբերի 17. Մայրենին կրթահամալիրում. բաց պարապմունք
- Հայոց լեզու-Քերականության էլեկտրոնային դասագրիք
2. Գրականություն—Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
- Համացանցից օգնությամբ փորձիր պարզել՝ ով է Մխիթար Սեբաստացին:․Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, այնուհետև 7-10 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում:
- Համացանցից օգնությամբ ներկայացրու Մխիթար Սեբաստացու լեզվաբանական և հայագիտական գործունեությունը: Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, այնուհետև 7-10 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում:
Նոյեմբերի 6-10
Թեմայի ամփոփում՝ գրել կապակցված խոսք տրված բառերով
ա. լեռնաշղթա, կապտել, ոստյուն, մութ, թավ, արծաթահնչյուն, ճանապարհ, ադամանդ, ձիավոր, աղմկել:
Շարադրանքը պետք է կազմված լինի 5-6 նախադասություններից և պարունակի 50-60 բառ: Ընդգծիր ածականները:
- Գրականություն-Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան
1․ Կարդա-ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյանի պատմվածքներին։
2․ Նախագծի ընթացքում կարդա Վանո Սիրադեղյանի առնվազն երեք պատմվածք։
3․ 7-10 նախադասությամբ վերլուծիր կարդացածդ պատմվածքները (դժվարանալու դեպքում կարող ես վերապատմել կարդացածդ՝ պատմվածքից համապատասխան մեջբերումներ անելով)։
4․ Սիրադեղյանի պատմվածքներից քեզ դուր եկած որևէ հատված արտահայտիչ կարդա և ձայնանյութ պատրաստիր։
Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 3
- Հայոց լեզու-Ածական անուն
- Գրականություն-Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան
- Համացանցի օգնությամբ ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյան գրողին։ Կարդա նաև՝ Հրանտ Մաթևոսյան «Ճշգրիտ բառերով ճշմարիտ պատմություններ»։
2․ Ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյանի պատմվածքներին։
Հոկտեմբերի 23-27
Հոկտեմբերի 16-20
2. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 9-20-թեմայի ամփոփում
Առաջադրանքներ
- Ընտրիր որևէ միտք, ձևակերպում կամ նախադասություն և գրավոր վերլուծիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
- Նայիր մուլտֆիլմերը և գրավոր շարադրիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
- Արտահայտիչ կարդա գրաբար տեքստից մի հատված և ձայնագրիր:
Թեմայի ամփոփում—Ուսումնական խաղ
3. Լրացուցիչ կամ տնային աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հոկտեմբերի 9-13
2. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 9-20
Առաջադրանքներ
- կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
- կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
3. Տնային աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Հոկտեմբերի 2-6
2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր նախագծի ամփոփում
-
- Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր առնվազն չորս առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:
3. Տնային աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր
Սեպտեմբերի 25-30
Գոյական անուն, ,գործնական աշխատանք
Հարցեր և առաջադրանքներ
1. Ծանոթացիր «Կոմիտաս» կայքէջին, կարդա մեկ-երկու նյութ, գրավոր և բանավոր ներկայացրու բլոգում։
2․ Երգ Երգոց՝ Կոմիտաս վարդապետի երգերով։
3․ Նայիր Կոմիտասի մասին պատմող տեսանյութը և գրավոր ներկայացրու լսածդ ու տեսածդ:
Սեպտեմբերի 18-24
Գոյական անուն
Գործնական աշխատանք
Գրականություն- Վիլյամ Սարոյան
Վիլյամ Սարոյան «Գրողի խոտովանություն»
Հարցեր և առաջադրանքներ
- Ինչպես ես հասկանում սարոյանական հետևյալ միտքը. «Ազատ դառնալը մեր ժամանակի պարտադրանքն է. ազատ ամենայն կեղծ ու անօգուտ բաներից, որքան էլ դրանք խոր արմատներ գցած լինեն մարդու էության մեջ»:
- Ինչ ես կարծում՝ ազատությունը բերում է սանձարձակություն, թե կարգապահություն: Ինչու ես այդպես կարծում, պնդումդ հիմնավորիր:
Սեպտեմբերի 11-17
Առաջադրանքներ
- Կարդալ, բանավոր քննարկում
Սեպտեմբերի 1-10
11-րդ դասարան: Один комментарий