«Զարմանալի աշուն» նախագիծ. ամփոփում

Նոյեմբերի 12-ից 30

Մասնակիցներ` 9-րդ, 10-րդ, 11-րդ դասարանցիներ

Աշխտակարգ

Մեկնարկային փաթեթ` Ակսել Բակունց, Եղիշե Չարենց, Վահան Տերյան, Համո Սահյան

Ակնկալվող արդյունք`

  • պատում-վերլուծություններ
  • ձայնանյութ-տեսանյութեր
  • թարգմանություններ
  • ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

Գրավոր աշխատանք

  • փորձիր վերլուծել կամ գրավոր վերապատմել քեզ դուր եղած ստեղծագործությունը
  • «Զարմանալի աշուն» կամ «Իմ աշունը» վերնագրով գրիր շարադրություն
  • աշնան թեման համաշխարհային գրականության էջերում. կարդա, թարգմանիր, ներկայացրու

Բանավոր աշխատանք

  • լսիր աշնան մասին դասական երաժշտության նմուշներ, երգեր
  • նայիր աշունը պատկերող նկարիչների կտավներ
  • դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ երկուսը սովորիր անգիր

Արդյունքներ

Ընթերցումներ

Անուշ Բեկով- Աննա Ախմատովա

Գրիգոր Հովհաննիսյան-Վիլյամ Շեքսպիր

Լուսինե Խաչատրյան-Սերգեյ Եսենին

Էմիլ Զաքարյան-Կրովոստոկ

Սարո Իսկանյան-արաբերեն

Արտյոմ Վառլամով-Պուշկին

Արփի Սահակյան-Մաթեոս Զարիֆյան

Թարգմանություններ

Գևորգ Հովհաննիսյան «Ինչու են տերևները դեղնում»

Ռիմա Սիմոնյան, Էլեն Ջանոյան «Աշուն»

Անի Դավիդյան-Սիգֆրեդ Սասսուն «Աշուն»

Էմիլ Զաքարյան-Կրովոստոկ «Աշնանային»

Պատում-վերլուծություններ

Էմմա Բաղիրյան «Իմ աշունը»

Ռիմա Սիմոնյան «Վահան Տերյան «Հնչում է անվերջ»

Հակոբ Խաչատրյան «Եղիշե Չարենց «Աշնանային»

Էմմա Բաղիրյան «Աշնան մասին. բանաստեղծությունների վերլուծություն»

Միլենա Մարկոսյան «Միրհավ. վերլուծություն»

Էլեն Կարապետյան «Վահան Տերյան»

Ուսումնասիրություններ

Միլենա Մարկոսյան «Աշունը ժամանակակից իմպրեսիոնիստների աչքերով»

Սամվել Բալախչյան «Աշնանային տեսադարակ»

Աշոտ Դավիթավյան-Աշնան մասին ռոք երգերի փաթեթ

Աստղ Կիրակոսյան-Աշնան մասին դասական երաժշտության ընտրանի

Ձայնանյութ-տեսանյութեր

Էրիկ Նալբանդյան-Վահան Տերյան «Աշուն»

Արամայիս Գրիգորյան-Պարույր Սևակ «Աշնանային»

Մանե Գևորգյան-Եղիշե Չարենց «Քամին»

Դիանա Հովհաննիսյան-Եղիշե Չարենց «Աշնանային»,  «Աշունը դեղնաթուխ», «Զարմանալի աշուն»

Աննա Մանուչարյան-Եղիշե Չարենց «Քամին», «Զարմանալի աշուն», «Աշուն է նստել սեղանիդ»

  • Աշնան թեման հայ և համաշխարհային գրականության էջերում

 

Оставьте комментарий