Մարտի 27-31
Մարտի 20-24
Մարտի 13-17
Մարտի 6-10
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Շարահյուսություն
- 12-րդ դաս.-թեստի նմուշներ
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի ամփոփում
Փետրվարի 27-մարտի 3
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Շարահյուսություն
- 12-րդ դաս.-թեստի նմուշներ
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան
Փետրվարի 20-24
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Շարահյուսություն
- 12-րդ դաս.-թեստի նմուշներ
- Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան
Փետրվարի 13-17
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Շարահյուսություն
- 12-րդ դաս.-թեստի նմուշներ
- Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան. նախագծի ամփոփում
Հոդվածների ընթերցում, քննարկում
- Ինքնակոչ փրկիչներ
- Անունը կա, ամանումը չկա
- Մեր պարտքը
- Հոգևոր Հայաստան. Ա, Դ, Եհատվածներ
Փետրվարի 6-10
- Ինքնակրթության նախագծեր
- Հայոց լեզու-Շարահյուսություն
- 12-րդ դաս.-թեստի նմուշներ
- Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ-փետրվարի 7
- Մայրենիի փետրվարյան ֆլեշմոբ-փետրվարի 8
- Գրականություն- Կարդում ենք Տերյան
Առաջադրանքներ
1. Կարդացած բանաստեղծություններից դուրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ գտնել բառերի հոմանիշները և հականիշները:
2․ Փորձել վերլուծել քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծական շարքը։
3․ Ընտրել որևէ շարք և կարդալ բանաստեղծությունները:
․ 4. Շարքից առանձնացնել՝
- ամենահուզիչ
- ամենատխուր
- ամենաանհույս
- ամենաոգեշնչող
- ամենաերազկոտ բանաստեղծությունները։
Հունվարի 30-փետրվարի 3
Առաջադրանքներ
1․ Փորձիր պարզել՝ ինչ թարգմանություններ է կատարել Վահան Տերյանը։
2․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝ ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։
3. Կարդա Վահան Տերյանի Մեր պարտքը հոդվածը, առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, փորձիր վերլուծել:
Հունվարի 9-27
Դեկտեմբերի 19-23
Դեկտեմբերի 12-16
Դեկտեմբերի 5-9
Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2
Նոյեմբերի 21-25
Նոյեմբերի 14-18
Նոյեմբերի 7-11
Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4
Հոկտեմբերի 24-3
Հոկտեմբերի 17-21
Հայոց լեզու
Գրականություն
5-րդ դարի հայ պատմիչների մասին տեղեկություններ քաղիր, բանավոր ներկայացրու, գրավոր վերապատմիր բլոգում:
- Մովսես Խորենացի, իր «Պատմություն Հայոց» երկում տվել է հնագույն ժամանակներից առ 440թ. թվականն ընկած Հայոց պատմական անցքերի նկարագրությունը։ Իր աշխատանքի համար հետագա հայ ուսումնասիրողների կողմից հորջորջվել է «Պատմահայր»։
- Կորյուն, «Վարք Մաշտոցի» երկի հեղինակ, որը համարվում է հայ գրերի ստեղծող Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքի և գործունեության մասին տեղեկությունների հիմնական սկզբնաղբյուրը։
- Ագաթանգեղոս, «Պատմություն Հայոց» երկի հեղինակ, որտեղ ներկայացված է IV դարի սկզբին Հայաստանում քրիստոնեությունըպետական կրոն հռչակման պատմությունը, այդ ուղղությամբ Տրդատ Գ Մեծի և Գրիգոր Լուսավորչի գործունեությունը։
- Փավստոս Բուզանդ, «Պատմություն Հայոց» երկի հեղինակ, որտեղ պատմիչը շարադրել է 330-ից առ 387թվականը ընկած Հայաստանի պատմությունը։
- Եղիշե, իր «Վարդանի և Հայոց պատերազմի մասին» երկում մանրամասն շարադրել է 451թ. Սասանյան Պարսկաստանի դեմ Վարդան Մամիկոնյանի գլխավորությամբ հայերի ապստամբության պատմությունը։
- Ղազար Փարպեցի, հեղինակի «Պատմություն Հայոց» երկը և Հայաստանի մարզպան Վահան Մամիկոնյանինուղղված նամակը եզակի սկզբնաղբյուրներ են V դարի Հայաստանի պատմության ուսումնասիրության համար։ Հատկապես արժեքավոր է «Պատմություն Հայոցի» երրորդ մասը, որտեղ շարադրված է 481-84 թթ. Սասանյան Պարսկաստանի դեմ Վահան Մամիկոնյանի գլխավորած ապստամբության պատմությունը։
Հոկտեմբերի 10-14
Հայոց լեզու
Գրականություն
Առաջադրանքներ
- կարդացածդ պատմիր
- 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում
Հոկտեմբերի 3-7
Հայոց լեզու
Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ
Առաջադրանքներ
- կարդացածդ պատմիր
- 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում
- համացանցի օգնությամբ պարզիր՝ ինչ են վիպական երգերը կամ վիպերգերը, ինչ առանձնահատկություններ ունեն որպես գրական ժանր։
Սեպտեմբերի 26-30
Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը, ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին:
Հայոց լեզու-Քերականություն
Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ
Առաջադրանքներ
- կարդացածդ պատմիր
- 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում
- համացանցի օգնությամբ պարզիր՝ ինչ են վիպական երգերը կամ վիպերգերը, ինչ առանձնահատկություններ ունեն որպես գրական ժանր։
Սեպտեմբերի 19-23
Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ
Առաջադրանքներ
- կարդացածդ պատմիր
- 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր բլոգում
Սեպտեմբերի 12-16
Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ
ա. բլոգում 7-ից 10 նախադասությամբ պատմիր Հայկ և Բել առասպելի մասին:
բ. ինչ ես կարծում՝ Հայկ և Բելը առասպել է, թե իրականություն:: Պատասխանդ գրավոր հիմնավորիր:
գ. համացանցի օգնությամբ պարզիր՝ ինչ է առասպելը:
դ. տեղեկություններ ներկայացրու Մովսես Խորենացու և Փավստոս Բյուզանդի մասին:
Սեպտեմբերի 1-9