12-րդ դասարան

Մարտի 27-31

Մարտի 20-24

Մարտի 13-17

Մարտի 6-10

Փետրվարի  27-մարտի 3

Փետրվարի  20-24

Փետրվարի  13-17

Հոդվածների ընթերցում, քննարկում

Փետրվարի  6-10

Առաջադրանքներ

1. Կարդացած բանաստեղծություններից դուրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ գտնել բառերի հոմանիշները և հականիշները:

2․ Փորձել վերլուծել քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծական շարքը։

3․ Ընտրել որևէ շարք և կարդալ բանաստեղծությունները:

․ 4. Շարքից առանձնացնել՝

  • ամենահուզիչ
  • ամենատխուր
  • ամենաանհույս
  • ամենաոգեշնչող
  • ամենաերազկոտ բանաստեղծությունները։

Հունվարի 30-փետրվարի 3

Առաջադրանքներ

1․ Փորձիր պարզել՝ ինչ թարգմանություններ է կատարել Վահան Տերյանը։

2․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝  ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։

3. Կարդա Վահան Տերյանի    Մեր պարտքը հոդվածը, առանձնացրու քեզ դուր եկած մտքերը, փորձիր վերլուծել: 

Հունվարի 9-27

Դեկտեմբերի 19-23

Դեկտեմբերի 12-16

Դեկտեմբերի 5-9

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2

Նոյեմբերի 21-25

Նոյեմբերի 14-18

Նոյեմբերի 7-11

Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4

Հոկտեմբերի 24-3

Հոկտեմբերի 17-21

Ինքնակրթության նախագծեր

Հայոց լեզու

Գրականություն

5-րդ դարի հայ պատմիչների մասին տեղեկություններ քաղիր, բանավոր ներկայացրու, գրավոր վերապատմիր բլոգում:

  • Մովսես Խորենացի, իր «Պատմություն Հայոց» երկում տվել է հնագույն ժամանակներից առ 440թ. թվականն ընկած Հայոց պատմական անցքերի նկարագրությունը։ Իր աշխատանքի համար հետագա հայ ուսումնասիրողների կողմից հորջորջվել է «Պատմահայր»։
  • Կորյուն, «Վարք Մաշտոցի» երկի հեղինակ, որը համարվում է հայ գրերի ստեղծող Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքի և գործունեության մասին տեղեկությունների հիմնական սկզբնաղբյուրը։
  • Ագաթանգեղոս, «Պատմություն Հայոց» երկի հեղինակ, որտեղ ներկայացված է IV դարի սկզբին Հայաստանում քրիստոնեությունըպետական կրոն հռչակման պատմությունը, այդ ուղղությամբ Տրդատ Գ Մեծի և Գրիգոր Լուսավորչի գործունեությունը։
  • Փավստոս Բուզանդ, «Պատմություն Հայոց» երկի հեղինակ, որտեղ պատմիչը շարադրել է 330-ից առ 387թվականը ընկած Հայաստանի պատմությունը։
  • Եղիշե, իր «Վարդանի և Հայոց պատերազմի մասին» երկում մանրամասն շարադրել է 451թ. Սասանյան Պարսկաստանի դեմ Վարդան Մամիկոնյանի գլխավորությամբ հայերի ապստամբության պատմությունը։
  • Ղազար Փարպեցի, հեղինակի «Պատմություն Հայոց» երկը և Հայաստանի մարզպան Վահան Մամիկոնյանինուղղված նամակը եզակի սկզբնաղբյուրներ են V դարի Հայաստանի պատմության ուսումնասիրության համար։ Հատկապես արժեքավոր է «Պատմություն Հայոցի» երրորդ մասը, որտեղ շարադրված է 481-84 թթ. Սասանյան Պարսկաստանի դեմ Վահան Մամիկոնյանի գլխավորած ապստամբության պատմությունը։

Հոկտեմբերի 10-14

Ինքնակրթության նախագծեր

Հայոց լեզու

Գրականություն

Առաջադրանքներ

  • կարդացածդ պատմիր
  • 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր  բլոգում

Հոկտեմբերի 3-7

Ինքնակրթության նախագծեր

Հայոց լեզու

Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ

Առաջադրանքներ

  • կարդացածդ պատմիր
  • 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր  բլոգում
  • համացանցի օգնությամբ պարզիր՝  ինչ են վիպական երգերը կամ վիպերգերը, ինչ առանձնահատկություններ ունեն որպես գրական ժանր։

Սեպտեմբերի 26-30

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

Հայոց լեզու-Քերականություն

Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ

Առաջադրանքներ

  • կարդացածդ պատմիր
  • 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր  բլոգում
  • համացանցի օգնությամբ պարզիր՝  ինչ են վիպական երգերը կամ վիպերգերը, ինչ առանձնահատկություններ ունեն որպես գրական ժանր։

Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 19-23

Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ

Առաջադրանքներ

  • կարդացածդ պատմիր
  • 7-ից 10 նախադասությամբ վերապատմիր  բլոգում

Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 12-16

Գրականություն-Մովսես Խորենացի, Փավստոս Բյուզանդ

ա. բլոգում 7-ից 10 նախադասությամբ պատմիր Հայկ և Բել առասպելի մասին:

բ. ինչ ես կարծում՝ Հայկ և Բելը առասպել է, թե իրականություն:: Պատասխանդ գրավոր հիմնավորիր:

գ. համացանցի օգնությամբ պարզիր՝ ինչ է առասպելը:

դ. տեղեկություններ ներկայացրու Մովսես Խորենացու և Փավստոս Բյուզանդի մասին:

Սեպտեմբերի 1-9

Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s