9-րդ դասարան

Մարտի 27-31

Մարտի 20-24

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 185-190

Քննական հարցարաններ

Գրականություն-Կարդում ենք Չարենց. նախագիծ

Մարտի 13-17

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 180-185

Քննական հարցարաններ

Գրականություն-Կարդում ենք Չարենց. նախագծի մեկնարկ

Մարտի 6-10

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 175-180

Քննական հարցարաններ

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի ամփոփում

Փետրվարի 27-մարտի 3

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 170-175

Քննական հարցարաններ

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագիծ

1․ Կարդալ «Փարվանան», արձակ շարադրել Թումանյանի «Փարվանա» բալլադի բովանդակությունը (շարադրանքը պետք է կազմված լինի 5-7 նախադասությունից  և պարունակի 50-60 բառ):

Փորձիր պարզել՝  ինչ է բալլադը:

2. Կարդալ Թմկաբերդի առումը, արձակ շարադրել Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի բովանդակությունը (շարադրանքը պետք է կազմված լինի 5-7 նախադասությունից  և պարունակի 50-60 բառ):

Փորձիր պարզել՝  ինչ է պոեմը:

3. Թումանյանը բազմաժանր ստեղծագործող է: Բացի վերը թվարկածից, էլ ինչ ժանրերով է Թումանյանը ստեղծագործել: Կարդա, բեր օրինակներ:

Փորձիր պարզել՝  ինչ ասել է գրական ժանր:

Փետրվարի 20-24

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 160-170

Քննական հարցարաններ

Գրականություն-Կարդում ենք Թումանյան. նախագծի մեկնարկ

Փետրվարի 13-17

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 150-160

Քննական հարցարաններ

Գրականություն-Կարդում ենք Տերյան. նախագծի ամփոփում

Փետրվարի 3-10

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 140-150

Քննական հարցարաններ

Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ-փետրվարի 7

Մայրենիի փետրվարյան ֆլեշմոբ-փետրվարի 8

Գրականություն-Վահան Տերյան

1. Կարդացած բանաստեղծություններից դուրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ գտնել բառերի հոմանիշները և հականիշները:

2․ Փորձել վերլուծել քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծական շարքը։

3․ Նախընտրած շարքից անգիր սովորել ամենաշատը դուր եկած բանաստեղծությունը:

4․ Տերյանի քո ընտրանին ներկայացրու՝  ձայնագրելով քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները։

Հունվարի 30-փետրվարի 3

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 140-150

Քննական հարցարաններ

Գրականություն-Վահան Տերյան

Առաջադրանքներ

1․ Կարդա Վահան Տերյանի մասին պատմող նյութը և գրավոր վերապատմիր բլոգում։

2. Ծաանոթացիր մեկնարկային մեդիափաթեթինկենսագրական տվյալներին, կարդա և վերապատմիր բլոգում: 

3․ Նայել առաջարկվող տեսանյութերը։: Պատրատել փոքրիկ հաղորդում, արտահայտել կարծիք:

4. Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) և բանավոր ներկայացրու ֆիլմի բովանդակությունը:

5. Առանձնացրու ֆիլմի՝  քեզ առավել դուր եկած հատվածը և փորձիր հիմնավորել՝  ինչո՞ւ:

Ուսումնական նյութեր

«Վերջին ուղևորություն» փաստավավերագրական ֆիլմ

Շողակաթ հեռուստաընկերության  «Անհայտ Տերյանը» հաղորդումը:

Լսիր նաև Տերյանի բանաստեղծությունները՝ Վահան Տերյան. Հայադարան 

Անգիր բանաստեղծություններ

Հունվարի 9-27

Հունվարյան նախագծային ճամբար

Դեկտեմբերի 16-23

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 25-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 130-140

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ-նախագծի ամփոփում

Դեկտեմբերի 12-16

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 120-130

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Դեկտեմբերի 5-9

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ 110-120

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 2

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր նոյեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ կրեդիտավարկանիշային համակարգին: 

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 100-110

Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

3․ Կարդացեք Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցը. ծանոթացեք, ուսումնասիրեք, գրավոր եզրակացություն-հետևություն արեք

4. Աշոտ Բլեյանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ» հարցազրույցից առանձնացրու կրթահամալիրի թվագրությունը․ ո՞ր թվականին ի՞նչ է ստեղծվել, եղել։

5. Գրիր 5 բան, որ մինչև հիմա չգիտեիր ու տիար Բլեյանի հարցազրույցից իմացար։

Նոյեմբերի 21-25

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 90-100

Գրականություն-Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

1․ Ծանոթացեք մեկնարկային մեդիափաթեթին, ընտրեք մեկ նյութ, կարդացեք, գրավոր վերապատմեք 5-7 նախադասությամբ, կարդացածը բանավոր ներկայացրեք դասարանում, կարող եք նաև ռադիոնյութ պատրաստել:

2. Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին․ (օգտվիր համացանցից)։ Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, այնուհետև  վերապատմիր բլոգում:

Նոյեմբերի 14-18

.Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 80-90

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագծի ամփոփում

Նոյեմբերի 7-11

.Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 70-80

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ

1․ Կարդա Վանո Սիրադեղյանի «Պարտուսի գերին» պատմվածքը։ Կատարիր տրված առաջադրանքները։

ա․ դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։

բ, բնութագրե՛ք Հենդոյին։

գ․ քո կարծիքով՝ ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը (5-7 նախադաությամբ ձևակերպիր ասելիքդ)։

Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 4

Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Գործնական քերականությունվարժ. 60-70

Գրականություն-«Կարդում ենք Վանո Սիրադեղյան» նախագիծ

1. Ծանոթացիր Վանո Սիրադեղյան գրողին։ Կարդա նաև՝  Հրանտ Մաթևոսյան «Ճշգրիտ բառերով ճշմարիտ պատմություններ»։

2. Կարդա Վանո Սիրադեղյանի  «Սիրելու տարիք» պատմվածքը։

ա․ դո՛ւրս գրեք անհասկանալի բառերն ու բառարանի միջոցով բացատրե՛ք։

բ․ բնութագրե՛ք տղային։

գ․ ո՞րն է պատմվածքի մեջ արտահայտված գաղափարը։

դ․ քո կարծիքով՝ ինչու է պատմվածքը կոչվում «Սիրելու տարիք»։

Հոկտեմբերի 24-30

Հոկտեմբերի 17-21

1. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

2․Գործնական քերականությունվարժ. 50-60

3․ Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21, նախագծի ամփոփում

Առաջադրանքներ

Թեմայի ամփոփումՈւսումնական խաղ

Հոկտեմբերի 10-14

  1. Գործնական քերականություն)—վարժ. 40-50
  2. Գրականություն-Գրաբարի օրեր. թարգմանչաց տոն-հոկտեմբերի 10-21

Առաջադրանքներ

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Հոկտեմբերի 3-7

  1. Գործնական քերականություն)—վարժ. 30-40

2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր նախագծի ամփոփում

  • Քո ընտրությամբ «Կոմիտասյան օրեր» նախագծից կատարիր երեք առաջադրանք և տեղադրիր բլոգում:

3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 26-30

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը, մինչև այս ամսի 30-ը՝ ժամը 22.00-ը,  ուղարկեք n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Նախապես կարող եք ծանոթանալ Գնահատման գործիքակազմին:

  1. Գործնական քերականություն)—վարժ. 20-30
  2. Գրականություն-Կոմիտասյան օրեր 

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Կոմիտաս» կայքէջին, կարդա որոշ նյութեր, գրավոր և բանավոր ներկայացրու՝  ինչ նոր տեղեկություններ իմացար Կոմիտասի մասին:

2. Կոմիտասի մասին կարդա Ավ. Իսահակյանի,  Աղավնի Մեսրոպյանի հուշերը, լսիր նաև «Հուշեր Կոմիտասի մասին» ռադիոնյութը, իմացածդ վերապատմիր բլոգում։

Սեպտեմբերի 19-23

  1. Գործնական քերականություն)—վարժ. 15-20
  2. Գրականություն-Վիլյամ Սարոյանի «Հայ մուկը» պատմվածքը

Հարցեր և առաջադրանքներ

    • փորձիր նկարագրել կամ պատկերել Վախ ասվածը
    • ինչով Արտաշը նման չէր մյուս մկներին
    • այս պատմությունը դաս եղավ քեզ համար, թե ոչ
  1. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 12-16

  1. Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում-վարժ. 5-15
  2. Գրականություն-ընթերցանության նյութ՝ «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»
    • Գրիր շարադրություն «Անկախության վերաբերյալ իմ պատկերացումները» վերնագրով:

    3. Տնային կամ լրացուցիչ աշխատանք-Ինքնակրթության նախագծեր

Սեպտեմբերի 1-9

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s