Հեռավար ուսուցում․ գրականություն

Մեկնարկային մեդիափաթեթ «Ներսես Շնորհալի»

Հարցեր և առաջադրանքներ

Կարդա գրաբար հատվածներ Ներսես Շնորհալու «Առաւոտ լուսոյ» հոգևոր երգից, քո ընտրությամբ փոքրիկ հատված սովորիր անգիր:

Մեկնարկային մեդիափաթեթ  «Գրիգոր Նարեկացի»

Թեմա՝  Ավետիք Իսահակյան («Ավ. Իսահակյան» մեդիափաթեթ)

Մեկնարկային նյութեր (Ավ. Իսահակյանի մասինԱվ. Իսահակյան. ֆոտոալբոմՎիրտուալ թանգարան)

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, կարող ես նաև գրավոր վերապատմել:
  • Ավ. Իսահակյանի Վիրտուրալ թանգարանից հատկապես ո՞ր ցուցանմուշը հավանեցիր, ինչո՞ւ:

Տեքստային նյութ. Ավետիք Իսահակյան և Եղիշե Չարենց

  • Կարդացածդ բանավոր ներկայացրու, կարող ես նաև գրավոր վերապատմել:

Անգիր բանաստեղծություն. «Արագածին»

Մեկնարկային նյութեր. «Մի մրահոն աղջիկ տեսա»«Ռավեննայում» բանաստեղծությունները, «Հավերժական սերը բալլադը»«Սաադիի վերջին գարունը» արձակ պոեմը

  • Առցանց բառարանների օգնությամբ բացատրել բանաստեղծությունների անծանոթ բառերը:
  • Տեղեկություններ քաղել Ռավեննայի և Ռեալտոյի կամուրջի մասին, բանավոր ներկայացնել:
  • Ի՞նչ եք կարծում, բանաստեղծությունը ինչո՞ւ է կոչում «Ռավեննայում»: Պատասխանը փորձեք հիմնավորել:
  • Լսիր և նայիրԱվ. Իսահակյանի երգեր, տեսա և ձայնա գրքերը
  • Կարդա և լսիր «Լիլիթ»«Լիլիթ», գրական կոմպոզիցիա
  • ՆայիրԲացահայտում փաստավավերագրական ֆիլմը
  • Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծություններըկարդա, ընտրիր որևէ բանաստեղծություն կամ բանաստեղծություններ
  • Գրավոր շարադրիր՝ ինչ նյութերի ծանոթացար, ի՞նչ իմացար Ավ. Իսահակյանի մասին:
  • Կարդացածդ, տեսածդ կամ լսածդ բանավոր ներկայացրու:
  • Վերլուծիր Ավ. Իսահակյանի՝ քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծությունը կամ բանաստեղծությունները:

Ինչպես նաև՝

Կարդացածդ, տեսածդ կամ լսածդ գրավոր (7-10 նախադասությամբ) ներկայացրու՝ վերաբերմունք արտահայտելով:

Թեմա ՝ Կոմիտաս

Հարցեր և առաջադրանքներ

Կարդա  «Բժշկություն երաժշտությամբ» և «Հայր Կոմիտասի հետմահու Գողգոթան» նյութերը և բանավոր ներկայացրու դասարանում:

Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

Թեմա՝  Վիլյամ  Սարոյան

Տեքստային նյութ. Վիլյամ Սարոյան «Պատերազմը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Դու ի՞նչ ես հասկանում պատերազմ ասելով, իսկ խաղաղությո՞ւն:
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սերը:
  • Երբ և ինչու են մարդիկ և ժողովուրդները սկսում ատել միմյանց:
  • Ի՞նչ ընդհանուր բաներ ունեին Հերմանն ու Գրիգորը:
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում վերջին նախադասությունը: Գրավոր ներկայացրու հասկացածդ:
  • Ծանոթացիր խնդրեմ«Վիլյամ Սարոյան» կայքէջին և «Վիլյամ Սարոյան» մեդիափաթեթին, ընտրիր որևէ նյութ կամ նյութեր, կարդա, փորձիր վերլուծել:

Թեմա՝  Մխիթար Սեբաստացի

 Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ծանոթացեքմեկնարկային մեդիափաթեթին, ընտրեք մեկ նյութ, կարդացեք, գրավոր վերապատմեք 5-7 նախադասությամբ, կարդացածը բանավոր ներկայացրեք դասարանում: Կարող եք նաև ռադիոնյութ պատրաստել:
  • Կարդացեք, ծանոթացեք Մխիթար Սեբաստացու գրական ժառանգությանը:
  • Ծանոթացեք, ուսումնասիրեք, գրավոր եզրակացություն-հետևություն արեք:
  • Ուսումնասիրեք Մխիթարյան միաբանությանկայքը՝  փոքրիկ հատվածներ թարգմանելով:
  • Մխիթարյան Միաբանության կայքի ձախ անկյունում տեսանելի է 4 տառ՝ ՈԿՎԱ.: Փորձիր պարզել՝ ո՞ր բառերի սկզբնատառերն են, և ի՞նչ է ներկայացնում պատկերվածը:
  • Համառոտ նկարագրիր (7-10 նախադասությամբ) կատարածդ աշխատանքը:

Թեմա ՝ Վահան Տերյան

Վահան Տերյան. մեկնարկային մեդիափաթեթՎահան Տերյան, բանաստեղծություններ

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ի՞նչ ես կարծում՝ որքանով է Տերյանի հոդվածն այսօր արդիական: Խոսքդ հիմնավորիր:
  • Առանձնացրու հոդվածի՝ քո կարծիքով ամենակարևոր նախադասությունները:
  • Կարդա Ցոլակ Խանզադյանին գրված Վահան Տերյանի նամակը:
  • «… Թշվառ ու դժբախտ ժողովուրդ ենք մենք և այդ չգիտենք ու չենք ուզում ընդունել, եթե գիտենք կամ եթե ընդունում ենք, ցավող սրտով չենք ընդունում, այլ տանջանքից փախչելու և մեր ապիկարությունն արդարացնելու համար ենք ընդունում»։
  • Համաձա՞յն ես Տերյանի այս մտքի հետԿարծիքդ հիմնավորիր:
  • «Ես երբեք չեմ վախենում խիստ քննադատելուց (ինձ և ուրիշներին), բայց շատ եմ վախենում քչով բավարարվող ճանաչումից, ճանաչում, որը բավարար հիմքեր չունի»։

 Թեմա՝  Միսաք Մեծարենց. Մեկնարկային մեդիանյութերՎերջաբանԴպրոցական հանրագիտարան«Սիրերգ», «Ձմռան պարզ գիշեր»«Աքասիաներուն շուքին տակ»«Հյուղը» բանաստեղծությունները

Հարցեր և առաջադրանքներ

Թեմա՝  Մուշեղ Գալշոյան. Մուշեղ Գալշոյան, մեկնարկային մեդիափաթեթՄուշեղ Գալշոյան «Կանչը», էջ 120Հարցերը և առաջադրանքները՝  135 էջումՄուշեղ Գալշոյան «Կանչը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ի՞նչ ես կարծում՝ «Կանչը» ինչի՞ մասին է, ինչո՞ւ ես այդպես կարծում:
  • Պատմվածքը, քո կարծիքով, ինչո՞ւ է «Կանչը» վերնագրված, խոսքը ի՞նչ կանչի մասին է:
  • Դուրս բեր պատմվածքի քեզ հատկապես դուր եկած հատվածները և բարձրաձայն կարդա դասարանում:
  • Նայեք Մեր մեծերըՄուշեղ Գալշոյան ֆիլմը, գրավոր վերապատմեք 7-10 նախադասությամբ:
  • Ծանոթացեք խնդրեմ Մուշեղ Գալշոյան գրողին, ընտրեք որևէ պատմվածք, կարդացեք:
  • Կարդացած պատմվածքը բանավոր ներկայացրեք դասարանում:
  • Փորձեք վերլուծել պատմվածքը: Դժվարանալու դեպքում՝ գրավոր վերապատմեք:
  • Արփեն Մովսեսյան. « Հայից Հայ.Մուշեղ Գալշոյան»
  • Նայեք ֆիլմը, գրավոր վերապատմեք 7-10 նախադասությամբ:

Հարգանքով՝ Նունե Մովսիսյան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s