11-րդ դասարան

Փետրվարի 24-29

Բառագիտություն. 20-30 առաջադրանքներ

Գրականություն-«Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Փետրվարի 17-23

Գրականություն-«Կարդում ենք Տերյան» նախագիծ

Կարդա Տերյանի բանաստեղծությունները, վերլուծիր և քո ընտրությամբ սովորիր անգիր:
Առաջադրանքներ

  • Ուշադիր նայեք «Վիհի եզրին» փաստավավերագրական ֆիլմը:
  • Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) և բանավոր ներկայացրեք ֆիլմի բովանդակությունը:
Փետրվարի 10-16
Գրականություն-«Կարդում ենք Տերյան» նախագիծ
Կարդա Տերյանի բանաստեղծությունները, վերլուծիր և քո ընտրությամբ սովորիր անգիր:

Առաջադրանքներ

  • Ուշադիր նայեք «Վերջին ուղևորություն» փաստավավերագրական ֆիլմը:
  • Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) և բանավոր ներկայացրեք ֆիլմի բովանդակությունը:
  • Առանձնացրեք ֆիլմի՝  ձեզ առավել դուր եկած հատվածը և փորձեք հիմնավորել՝ ինչո՞ւ:

Փետրվարի 3-9

Դեկտեմբերի 22-հունվարի 7

Դեկտեմբերի 15-21

Հնչյունաբանություն. 100-110 առաջադրանքներ

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Դեկտեմբերի 9-14

Հնչյունաբանություն. 90-100 առաջադրանքներ

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Դեկտեմբերի 2-8

Հնչյունաբանություն. 80-90 առաջադրանքներ

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Նոյեմբերի 25-30

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Առաջադրանքներ

Հնչյունաբանություն.75-80 առաջադրանքներ

Հայոց այբուբենի տառերի թվային արժեքը

Մաշտոցյան գրի ստեղծումից հետո հայերեն տառերն օգտագործվել են նաև իբրև թվարժեքներ: Այդ տառ-թվերով են ստեղծվել միջնադարյան Հայաստանի ճշգրիտ գիտություններին վերաբերող բոլոր գրքերը: Հայերեն 36 տառերը գրվել են 9-ական տառ պարունակող 4 շարքով, որոնք համապատասխանորեն նշանակում են միավորներ, տասնավորներ, հայրուրավորներ և հազարավորներ:

Այս 36 տառերի զուգորդմամբ կարելի է գրել 1-ից մինչև 9999 բոլոր ամբողջ թվերը, օրինակ. ծա = 51, ռջղ = 1990, քջղթ = 9999: Հետագայում հայկական այբուբենում ավելացված օ տառը նշանակել է 10000: Մեծ թվերի համար հայերենն ունեցել է հատուկ անվանումներ և պայմանանշաններ: Օրինակ, 10000-ն անվանել են բյուր և նշանակել ^, որը դրվելով տառաթվանշանի վրա, այն մեծացրել է 10000 անգամ:

Այսպես՝  ^                    ^                      ^                        ^

ա = 10000    բ = 20000     ժ = 100000     ք = 90000000

Նոյեմբերի 18-24

Հնչյունաբանություն. 70-ից 75 առաջադրանքներ

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Մեկնարկային փաթեթ`  Համո Սահյան

Առաջադրանքներ

  • կարդա փաթեթում ներառված բանաստեղծությունները, ընտրիր քեզ դուր եկած մեկ-երկու բանաստեղծություն, բարձրաձայն կարդա դասարանում
  • փորձիր վերլուծել կամ գրավոր վերապատմել քեզ դուր եղած ստեղծագործությունը

Նոյեմբերի 4-17

Հոկտեմբերի 28-նոյեմբերի 3

Հոկտեմբերի 21-27

Հոկտեմբերի 14-20

Հնչյունաբանություն. 50-ից 60 առաջադրանքներ

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ

Առաջադրանքներ

  1. Կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  3. Նայիր հետևյալ տեսանյութերը, 5-ից 7 նախադասությամբ վերապատմիր տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում

Հոկտեմբերի 7-13

Հնչյունաբանություն. 40-ից 50 առաջադրանքներ

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին

Առաջադրանքներ

  1. Կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  3. Նայիր հետևյալ տեսանյութերը, 5-ից 7 նախադասությամբ վերապատմիր տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում

Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 6

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հնչյունաբանություն. 30-ից 40 առաջադրանքներ

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Արխիվային բացահայտումներ» և «Վիլ-Ժուիֆ հոգեբուժարանի արխիվները» նյութերին, փորձիր վերաբերմունք արտահայտող տեքստ գրել:

2. Նայիր «Կոմիտաս Վարդապետի թանգարան-ինստիտուտ»  և «Կոմիտաս. մուլտիմեդիա» տեսանյութերը և պատմիր՝ ինչի մասին են:

3. Ըստ նախասիրությունների՝ վերլուծիր, նկարիր, անիմացիոն փոքրիկ տեսանյութ պատրաստիր Կոմիտասի բանաստեղծությունների մոտիվներով:

4. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

5. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 23-29

Հնչյունաբանություն.20-ից 30 առաջադրանքներ

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Արխիվային բացահայտումներ» և «Վիլ-Ժուիֆ հոգեբուժարանի արխիվները» նյութերին, փորձիր վերաբերմունք արտահայտող տեքստ գրել:

2. Նայիր «Կոմիտաս Վարդապետի թանգարան-ինստիտուտ»  և «Կոմիտաս. մուլտիմեդիա» տեսանյութերը և պատմիր՝ ինչի մասին են:

3. Ըստ նախասիրությունների՝ վերլուծիր, նկարիր, անիմացիոն փոքրիկ տեսանյութ պատրաստիր Կոմիտասի բանաստեղծությունների մոտիվներով:

4. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

5. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 16-22

Հնչյունաբանություն.10-ից 20 առաջադրանքներ

Ընթերցանության նյութ- «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»

Գրիր շարադրություն «Անկախության վերաբերյալ իմ պատկերացումները» վերնագրով:

Կարդա նաև`  Հրանտ Դինք  «Երկու մոտ ժողովուրդ, երկու հեռու հարևան»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • համացանցի օգնությամբ փորձիր պարզել` ով է Հրանտ Դինքը
  • բանավոր ներկայացրու կարդացածդ
  • գրավոր ներկայացրու քո վերաբերմունքը հայ-թուրքական հարաբերությունների մասին

Սեպտեմբերի 9-15

Հնչյունաբանություն.1-ից 10 առաջադրանքներ

Գրականություն- Վիլյամ Սարոյան

Վիլյամ Սարոյան «Գրողի խոտովանություն»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ինչպես ես հասկանում սարոյանական հետևյալ միտքը. «Ազատ դառնալը մեր ժամանակի պարտադրանքն է. ազատ ամենայն կեղծ ու անօգուտ բաներից, որքան էլ դրանք խոր արմատներ գցած լինեն մարդու էության մեջ»:
  • Ինչ ես կարծում՝ ազատությունը բերում է սանձարձակություն, թե կարգապահություն: Ինչու ես այդպես կարծում, պնդումդ հիմնավորիր:

Սեպտեմբերի 2-8

Նախագծային ուսուցման շաբաթ

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s