10-րդ դասարան

Մարտի 30-մայիսի 24

Գրականություն

Հայոց լեզու

Մարտի 23-29

Ուսումնական գարուն

Մարտի 16-20
Մարտի 16-20-ի նախատեսված ուսումնական պարապմունքները ամբողջությամբ տեղափոխել մեդիակրթության հարթակներԱռցանց ուսուցման նախագծեր

Հարցեր և առաջադրանքներ

1, Ծանոթացիր խնդրեմ Եղիշե Չարենցի թողած գրական  ժառանգությունը:

Համացանցի օգնությամբ փորձիր պարզել` ինչ ասել է

  • տրիոլետ
  • սոնետ
  • ռուբայաթ
  • գազել

Եղիշե Չարենցի ստեղծագործություններից բեր համապատասխան օրինակներ:

2. Կարդա «Էմալե պրոֆիլը Ձեր» շարքը: Չարենցն շարքը նվիրել է Արմենուհի Տիգրանյանին:

Կարդա տեղեկություններ Արմենուհի Տիգրանյանի մասին, պատմիր բլոգում: 

3. Կարդա նաև Արմենուհի Տիգրանեան-Ահարոնեանի բանաստեղծություններըփորձիր վերլուծել:

4. Վահան Տերյանը ևս շարք է նվիրել Արմենուհի Տիգրանյանին, փորձիր պարզել՝ որ շարքն է: Կարդա նաև այդ շարքի բանաստեղծությունները, մեկնումեկը վերլուծիր:

5. Եղւշե Չարեցի կամ Արմենուհի Տիգրանյանի`  քեզ դուր եկած բանաստեղծությունը ձայնագրիր կամ տեսանյութ պատրաստիր:

Հարգելի սովորող, պատասխանները խնդրում եմ ուղարկել n. movsisyan@mskh.am հասցեին Շնորհակալություն:

Մարտի 9-15

Մայրենի լեզու. գործն.քերականություն-վարժ. 320-325

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Մարտի 2-8
Մարտի 2-6-ի նախատեսված ուսումնական պարապմունքները ամբողջությամբ տեղափոխել մեդիակրթության հարթակներ
Առցանց ուսուցման նախագծեր
1. Փետրվար ամսվա ուսումնական գործունեության ներկայացում2. Ընթացիկ երկարաժամկետ նախագծեր3. Կարդա Թումանյանի հոդվածները, պատասխանիր հարցերին և առաջադրանքներին (Մայրենիի, ընթերցողական, ստուգատեսային նախագծեր. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ)Պատասխանները խնդրում եմ ուղարկել n. movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:Հարգանքով` Նունե Մովսիսյան
Փետրվարի 24-29

Մայրենի լեզու. գործն.քերականություն-վարժ. 315-320

Գրականություն-«Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ մեկ հղումով ներկայացնել փետրվար ամսվա ուսումնական գործունեությունը: Հաշվետվությունը ուղարկել n. movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու. գործն.քերականություն-վարժ. 310-315

Գրականություն-«Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Փետրվարի 17-23

Գրականություն-«Կարդում ենք Տերյան» նախագիծ

Կարդա Տերյանի բանաստեղծությունները, վերլուծիր և քո ընտրությամբ սովորիր անգիր:
Առաջադրանքներ

  • Ուշադիր նայեք «Վիհի եզրին» փաստավավերագրական ֆիլմը:
  • Գրավոր (7-10 նախադասությամբ) և բանավոր ներկայացրեք ֆիլմի բովանդակությունը:
Փետրվարի 10-16

Գրականություն-«Կարդում ենք Տերյան» նախագիծ

Կարդա Տերյանի բանաստեղծությունները, վերլուծիր և քո ընտրությամբ սովորիր անգիր:

Դեկտեմբերի 22-հունվարի 7

Ուսումնական արձակուրդ

Դեկտեմբերի 15-21

Մայրենի լեզու. գործն.քերականություն-վարժ. 290-295

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • գրավոր վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Դեկտեմբերի 9-14

Մայրենի լեզու. գործն.քերականություն-վարժ. 285-290

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • գրավոր վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Դեկտեմբերի 2-8

Մայրենի լեզու. գործն.քերականություն-վարժ. 280-285

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Առաջադրանքներ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • գրավոր վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Նոյեմբերի 25-30

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Առաջադրանքներ

Նոյեմբերի 18-24

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն-վարժ. 270-275

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Մեկնարկային փաթեթ` Համո Սահյան

Առաջադրանքներ

  • կարդա փաթեթում ներառված բանաստեղծությունները, ընտրիր քեզ դուր եկած մեկ-երկու բանաստեղծություն, բարձրաձայն կարդա դասարանում
  • փորձիր վերլուծել կամ գրավոր վերապատմել քեզ դուր եղած ստեղծագործությունը

Նոյեմբերի 4-15

Հոկտեմբերի 28-նոյեմբերի 3

Հոկտեմբերի 21-27

Հոկտեմբերի 14-20

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն-վարժ. 260-265

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» 

Առաջադրանքներ

  1. Կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  3. Նայիր հետևյալ տեսանյութերը, 5-ից 7 նախադասությամբ վերապատմիր տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում

Հոկտեմբերի 7-13

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն-վարժ. 255-260

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին

Առաջադրանքներ

  1. Կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  3. Նայիր հետևյալ տեսանյութերը, 5-ից 7 նախադասությամբ վերապատմիր տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում

Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 6

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ. 250-255

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

3. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

4. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 23-29

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ. 245-250

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Կոմիտաս» կայքէջին, կարդա որոշ նյութեր, գրավոր և բանավոր ներկայացրու՝ ինչ նոր տեղեկություններ իմացար Կոմիտասի մասին:

2. Կոմիտասի մասին կարդա Ավ. Իսահակյանի,  Աղավնի Մեսրոպյանի հուշերը, լսիր նաև «Հուշեր Կոմիտասի մասին» ռադիոնյութը՝ ըստ այդմ ներկացնելով քո ճանաչած Կոմիտասին:

Սեպտեմբերի 16-22

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ. 240-245

Ընթերցանության նյութ- «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»

Գրիր շարադրություն «Անկախության վերաբերյալ իմ պատկերացումները» վերնագրով:

Սեպտեմբերի 9-15

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում-վարժ. 230-240

Գրականություն. Վիլյամ Սարոյան «Պատերազմը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Դու ի՞նչ ես հասկանում պատերազմ ասելով, իսկ խաղաղությո՞ւն:
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սերը:
  • Երբ և ինչու են մարդիկ և ժողովուրդները սկսում ատել միմյանց:
  • Ի՞նչ ընդհանուր բաներ ունեին Հերմանն ու Գրիգորը:
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում վերջին նախադասությունը: Գրավոր ներկայացրու հասկացածդ:

Կարող ես ընտրել Սարոյանի մեկ այլ պատմվածք:

Սեպտեմբերի 2-8

Նախագծային ուսուցման շաբաթ

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s