12-րդ դասարան

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Առաջադրանքներ

Նոյեմբերի 18-24

Հայոց լեզու, բաժին 3, վարժ. 120-140

Գրականություն«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Մեկնարկային փաթեթ`Համո Սահյան

Առաջադրանքներ

  • կարդա փաթեթում ներառված բանաստեղծությունները, ընտրիր քեզ դուր եկած մեկ-երկու բանաստեղծություն, բարձրաձայն կարդա դասարանում
  • փորձիր վերլուծել կամ գրավոր վերապատմել քեզ դուր եղած ստեղծագործությունը

Նոյեմբերի 4-15

Հոկտեմբերի 28-նոյեմբերի 3

Հոկտեմբերի 21-27

Հոկտեմբերի 14-20

Հայոց լեզու-բաժին 3, վարժ. 100-ից 110 

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ

Առաջադրանքներ

  1. Կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  3. Նայիր հետևյալ տեսանյութերը, 5-ից 7 նախադասությամբ վերապատմիր տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում
Հոկտեմբերի 7-13

Հայոց լեզու-բաժին 3, էջ 43, վարժ. 80-ից 100 

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին

Առաջադրանքներ

  1. Կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  3. Նայիր հետևյալ տեսանյութերը, 5-ից 7 նախադասությամբ վերապատմիր տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում
Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 6

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հայոց լեզու-բաժին 3, էջ 43, վարժ. 60-ից 80 

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Արխիվային բացահայտումներ» և «Վիլ-Ժուիֆ հոգեբուժարանի արխիվները» նյութերին, փորձիր վերաբերմունք արտահայտող տեքստ գրել:

2. Նայիր «Կոմիտաս Վարդապետի թանգարան-ինստիտուտ»  և «Կոմիտաս. մուլտիմեդիա» տեսանյութերը և պատմիր՝ ինչի մասին են:

3. Ըստ նախասիրությունների՝ վերլուծիր, նկարիր, անիմացիոն փոքրիկ տեսանյութ պատրաստիր Կոմիտասի բանաստեղծությունների մոտիվներով:

4. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

5. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 23-29

Հայոց լեզու-բաժին 3, վարժ. 40-ից 60 

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Արխիվային բացահայտումներ» և «Վիլ-Ժուիֆ հոգեբուժարանի արխիվները» նյութերին, փորձիր վերաբերմունք արտահայտող տեքստ գրել:

2. Նայիր «Կոմիտաս Վարդապետի թանգարան-ինստիտուտ»  և «Կոմիտաս. մուլտիմեդիա» տեսանյութերը և պատմիր՝ ինչի մասին են:

3. Ըստ նախասիրությունների՝ վերլուծիր, նկարիր, անիմացիոն փոքրիկ տեսանյութ պատրաստիր Կոմիտասի բանաստեղծությունների մոտիվներով:

4. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

5. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 15-22

Հայոց լեզու. Ձևաբանություն

Բաժին 3, վարժ. 20-ից 40 

Ընթերցանության նյութ- «Անկախությունը` ամենօրյա աշխատանք»

Գրիր շարադրություն «Անկախության վերաբերյալ իմ պատկերացումները» վերնագրով:

Կարդա նաև`  Հրանտ Դինք  «Երկու մոտ ժողովուրդ, երկու հեռու հարևան»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • համացանցի օգնությամբ փորձիր պարզել` ով է Հրանտ Դինքը
  • բանավոր ներկայացրու կարդացածդ
  • գրավոր ներկայացրու քո վերաբերմունքը հայ-թուրքական հարաբերությունների մասին

Սեպտեմբերի 9-15

Հայոց լեզու. Ձևաբանություն

Բաժին 3, վարժ. 1-ից 20 

Ընթերցանության նյութ. Աղասի Այվազյան «Հավատ»

Բանավոր խոսքի զարգացում. բանավեճ

  • ներկայացրու խնդրեմ հավատի մասին քո պատկերացումները

Սեպտեմբերի 2-8

Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s