Հավաքից հավաք. պարզաբանում-փոխանցում

Մայիսի 17-ին` ժամը 14.00-15.00

Մայիսյան հավաք 14. պրեզենտացիա

Կլոր սեղան-հավաքի ամփոփում. «Սեբաստիա» համերգասրահ

Հավաքից հավաք

2018-2019 ուստարվա արդյունքների ամփոփում

Հոդվածներ

«Թարգմանություններ» բաժինը` «Հայկական կակաչ» կայքում

Ուսումնական ճամփորդություններ 

Կրթահամալիրային նախագծեր

Անդրադարձ տիար Բլեյանի «Որ թասը թասին խփելը գա…» գրին

Պարզաբանում-փոխանցում

Փաստի արձանագրում  1

Առաջին հայացքից թվում է, որ նման տարողունակ հաշվետվություն գրելու համար ժամեր, եթե չասեմ` օրեր են պետք: Պետք է կենտրոնանալ, փորձել հիշել ուսումնական պարապմունքների ընթացքում ինչ նախագծեր ես կազմել-մշակել, փորփրես սովորողների բլոգները, գտնես-հավաքես այս կամ այն նախագծի արդյունքները: Համաձայնեք` ժամանակատար աշխատանք է: Սակայն պատկերը միանգամայն փոխվում է, երբ գիտես, որ քեզ հարկավոր տեղեկություններն արդեն կան` տեղադրված են բլոգի համապատասխան մեդիադարակներում:

Հարկավոր է ուղղակի դարակներից հանել անհրաժեշտ տեղեկությունները, միավորել, մի քիչ տեսքի բերել և ամեն ինչ պատրաստ է: Ընդ որում, պատրաստ է հաշված րոպեների ընթացքում: Հաշվել եմ` Հավաքից հավաքի համար ինձնից պահանջվել է ընդամենը 5-ից 7 րոպե:

Փաստի արձանագրում  2

Երկրորդ բացահայտումը առավել քան զարմանալի կարող է թվալ, բայց դա էլ է փաստ: «Հավաքից հավաք»-ում ներկայացված աշխատանքի մոտավորապես 70-80 տոկոսը իրականացվել է դպրոցում` ուսումնական պարապմունքների ընթացքում և դպրոցում ունեցած իմ ազատ ժամերին: Օրվա վերջում` արդեն տանը, ընդամենը ինչ-ինչ շտկումներ և սրբագրումներ են կատարվում:

Եթե նախագիծ, ուրեմն` արդյունք

Կա արդյունք` կա նախագիծ, չկա արդյունք` չկա նախագիծ: Ցանկալի արդյունք ստանալու համար կարևորում եմ, թե որքանով է տվյալ նախագիծը համապատասխանում սովորողի նախասիրություններին և հետաքրքրություններին: Հակառակ դեպքում` նախագիծը պարտադիր կերպով փոփոխության է ենթարկվում. ոչ թե սովորողը պետք է նախագծին հարմարվի, այլ նախագիծը` սովորողին: 

Նախագծային​` անհատական կամ խմբային աշխատանքը փոխարինում է տնային աշխատանքին: Ասել է թե` տնային աշխատանք, որպես այդպիսին, չի տրվում: Սովորողի նախասիրությամբ ​իրականացվող նախագծերը իրականցվում են ինչպես տանը, այնպես էլ դպրոցում` ուսումնական պարապմունքների ընթացքում: Նախագծի արդյունքները սովորողները պարբերաբար ներկայացնում են: Աշխատանքներն ավարտելուց հետո` արդյունքները կցվում են նախագծին: Սխալված չեմ լինի, եթե ասեմ, որ կցված արդյուքներով նախագիծն ավելի ամբողջական, ներկայանալի տեսք է ունենում և կատարված գործունեությունն էլ ավելի  հասկանալի, շոշափելի, դիտարկելի է դառնում:

Պարապմունքի նկարագրություն

Պարապմունքի սկզբի 5 րոպեն սովորողին ներկայացվում է, թե ինչի պիտի արվի: Այնուհետև տրվում է 20-ից 25 րոպե` աշխատանքն ավարտելու համար: Պարապմունքի վերջին 10-15 րոպեն նախատեսված է նյութը բլոգում տեղադրելու և հղումը ուղարկելու վրա: Ստանալուն պես կատարվում է նյութի ընդհանուր խմբագրում: Սովորողը ծանոթանում է իր կատարած ուղղագրական և կետադրական սխալներին, շտկում է և տեղյակ պահում: Դրանից հետո նոր միայն ընդունվում է աշխատանքը:

Նրանք, ովքեր չեն հասցրել պատրաստել նյութը, ուղարկում են ավարտելուն պես` օրվա ընթացքում: Նրանք, ովքեր չեն ավարտել շաբաթվա համար նախատեսված անելիքը, ուղարկում են շաբաթվա վերջում` շաբաթ-կիրակի օրերին: Լինո՞ւմ են սովորողներ, ովքեր այդպես էլ չեն ուղարկում: Իհարկե, լինում են:

Այս ամենի արդյունքում ունենք այն, ինչ այսօր ունենք` շուրջտարյա նախագծեր:

Նունե Մովսիսյան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s