Վերապատրաստման բովանդակային մոդուլ

Մայրենիի դասավանդողների վերապատրաստման մոդուլի նախագիծ

Հնարավոր մասնակիցներ` ՀՀ մարզերի, Արցախի, Վրաստանի հայոց լեզվի, գրականության ուսուցիչներ, մայրենիի սփյուռքահայ ուսուցիչներ

Քառօրյա վերապատրաստման նպատակը`

  • ծանոթացնել հեղինակային կրթական ծրագրի բովանդակային առանձնահատկություններին
  • իրականացնել բլոգային և նախագծային ուսուցում
  • բացել խմբային բլոգ-ամսագիր

Անհրաժեշտ ուսումնական միջավայր

  • թվային անհատական գործիքներ
  • պրոյեկտոր

Աշխատակարգ

Առաջին օր-թեմա` հեղինակային կրթական ծրագիր. առանձնահատկություններ

  • մեդիակրթություն
  • բլոգավարություն
  • նախագծային աշխատանք

Մեդրակրթության, բլոգավարության, նախագծային աշխատանքի հանրագումար`

  • մանկական և պատանեկան ամսագրեր

«Դպիր» մանկավարժական հանդեսին՝  հեղինակային կրթական ծրագրի մշակման-տարածման վիրտուալ հարթակ

  • ընդհանուր ծանոթություն «Դպիր» մանկավարժական հանդեսին. բաժիններ
  • մանկավարժական մոտեցումներ և մեթոդական մշակումներ
  • Դպիրը՝  հեղինակային կրթական ծրագրի մշակման-տարածման վիրտուալ ուղեցույց

Օր երկրորդ— թեմա` բլոգային ուսուցում, խմբային բլոգի բացում

Բլոգային ուսուցում, բլոգները` կրթական գործիքներ

Բլոգը դասավանդողի և սովորողի գործիք

Բլոգը ինքնակրթության կազմակերպիչ

Հիմնական նյութեր` Բլոգային ուսուցումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում»

Technorati-աշխարհի առաջին բլոգները

Ինչու՞ բլոգային ուսուցում

  • հանրակրթական հաստատությունների փակ համակարգից անցում դեպի բաց համակարգ
  • դպրոցական կայքը և ուսումնական բլոգները թե դասավանդողին և թե սովորողին հնարավորություն են տալիս բովանդակության սպառողից դառնալ բովանդակության ստեղծող:
  • ուսումնական բլոգը առցանց ուսուցման արդյունավետ գործիք է:
  • ուսումնական բլոգի օգնությամբ իրական ու շոշափելի է դառնում անհատականացված ուսուցումը:

Օր երրորդ— թեմա՝  նախագծային  ուսուցում, նախագծին ներկայացվող պահանջներ- (PPT տարբերակ)

Նախագծին  ներկայացվող պահանջներ

  • նախագիծը պիտի ունենա  թեմա և ուսումնասիրման ենթակա թեմայի հետ կապված հարցադրումներ
  • աշխատանքի փուլեր (նախնական պլանավորում, գործողությունների ծրագիր, ժամկետներ, միջանկյալ հաշվետվություններ)
  • աշխատանքի վերջնաժամկետ
  • ակնկալվող արդյունք (հրապարակախոսություն, տեսաֆիլմ, ձեռնարկ, փաթեթ, շտեմարան, հոդված, ներկայացում, և այլն)

Նախագծերի տեսակները

Հիմնական նյութեր` Նախագծային ուսուցման մեթոդ

Նախագծերի տեսակները

Օր չորրորդ-թեմա` պատանեկան ամսագրեր. բովանդակային առանձնահատկություններ

  • փակ համակարգից (դպրոց, դասարան, պատ) անցում բաց համակարգի (համացանց)
  • թեմատիկ բազմազանություն. վերլուծություններ, թարգմանություններ, ձայնանյութեր և այլն
  • անհատականացված ուսուցում. իրական և շոշափելի արդյունք
  • սովորողի զարգացման աճի դիտարկման բառացիկ հնարավորություն. թափանցիկություն
  • պատանեկան ամսագիրը դասավանդողին և սովորողին հնարավորություն է տալիս բովանդակության սպառողից դառնալ բովանդակության ստեղծող
  • պատանեկան ամսագիրը առցանց ուսուցման արդյունավետ գործիք է
  • պատանեկան ամսագիրը հետադարձ կապ է ապահովում. մեկնաբանություն, խրախուսում
  • պատանեկան ամսագիրը համացանցի շնորհիվ լայն լսարան է ապահովում` բերելով ճանաչում

Ինչպես հիմնել ամսագիր. ամսագիրը` մեդիանախագիծ

  • նախագիծը պիտի ունենա  թեմա և ուսումնասիրման ենթակա թեմայի հետ կապված հարցադրումներ
  • աշխատանքի փուլեր (նախնական պլանավորում, գործողությունների ծրագիր, ժամկետներ, միջանկյալ հաշվետվություններ)
  • աշխատանքի վերջնաժամկետ
  • ակնկալվող արդյունք (հրապարակախոսություն, տեսաֆիլմ, ձեռնարկ, փաթեթ, շտեմարան, հոդված, ներկայացում, և այլն)

Նունե Մովսիսյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s