Նպատակը
- Գրաբարի, աստվածաշնչյան նյութերի նկատմամբ հետաքրքրության խթանում
Խնդիրներ
Աշխատակարգ
Նախագծի իրականացման ընթացքը, լուսաբանումը, նյութերի հրապարակումը mskh.-ում, սովորողների բլոգներում
- գրաբար ընթերցումներ
- աստվածաշնչյան և նարեկացիական ընթերցումներ
Նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութեր
- Թարգմանիչ Վարդապետների տոն
- Գողթան երգեր, տաղեր
- հայ հին և միջնադարյան դասական քնարերգություն
- Հիսուսի ուսուցումները
- Հիսուսի առակները
Նաև`
- Սողոմոն Իմաստուն «Երգ Երգոց»
- Մեսրոպ Մաշտոց «Վտանգիմ ի բազմութենէ մեղաց իմոց»
- Մովսես Խորենացի «Խորհուրդ մեծ և սքանչելի»
- Ներսես Շնորհալի «Բազմութիւնք հրեշտակացն»
- Ներսես Շնորհալի «Առաւոտ լուսոյ»
- Ներսես Շնորհալի «Հաւատով խոստովանիմ»
Արդյունքում`
- հոգևոր ընթերցումներ-ձայնանյութերի և տեսանյութերի մեդիափաթեթի ստեղծում
Առաջադրանքներ
11 և 12-րդ դաս.-ներ
- Ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին
- Ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին, որևէ մեկը արտահայտիչ կարդա և ձայնագրիր:
- Կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
- Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
- Արտահայտիչ կարդա գրաբար որևէ տեքստ և ձայնագրիր:
- Ընտրիր որևէ միտք, ձևակերպում կամ նախադասություն և գրավոր վերլուծիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
- Նայիր մուլտֆիլմերը և գրավոր շարադրիր՝ վերաբերմունք արտահայտելով։
- Թեմայի ամփոփում—Ուսումնական խաղ
Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն: 7 комментариев