11-րդ դասարան

Մայիսի 20-26

Գրականություն-Կարդում ենք Հրանտ Մաթևոսյան, արևմտահայ ընթերցումներ

«Հրանտ Մաթևոսյան. Ծմակուտը ես եմ» նախագիծ

Հրանտ Մաթևոսյանի «Ահնիձոր» ակնարկ

Ծմակուտը` մեծ աշխարհի մոդել

  • կարդա մաթևոսյանական հետևյալ մտքերը և փորձիր վերլուծել

«Համոզված եմ, որ աշխարհի ամենացավոտ հարցերին հնարավոր է պատասխանել առանց Ծմակուտից դուրս գալու, բառացիորեն’ չհեռանալով Ծմակուտից: Վստահ եմ’ յուրաքանչյուր Ծմակուտ իրենով ներկայացնում է աշխարհի ամբողջ բարդությունը»:

«Չկա գյուղագրություն կամ քաղաքագրություն. կա միայն մարդկային հայացք բնությանն ու աշխարհին»:

«Ինչպես խոսում, այնպես էլ ապրում ես, ինչպես ապրում, այնպես էլ խոսում ես: Մեր ժողովուրդը չի ունեցել գոյական’ երկիր, պետականություն, դրա պակասը փորձել է լրացնել ածականներով: Այդպիսին է եղել մեր կյանքը, ուստի այդպիսին է եղել նաեւ մեր գրականությունը: «Մեր ամբողջ կյանքը ածական է եղել: Մեր ամբողջ գրականությունը ածականների գրականություն է: Մերը գոյականն է լինելու: Մեր ժողովրդին, մեր գրականությանը, մեր գրողներին գոյական է պետք»:

Ստամբուլ-Երևան.կրթական կամուրջներ

Արևմտահայ ընթերցումներ. Միսաք Մեծարենց, Վահան Թեքեյան

Հայոց լեզու-Կատարել 80-90 վարժությունները

Մայիսի 13-19

Բլոգային, նախագծային ուսուցման բաց պարարպմունքներ

Հայոց լեզու-Կատարել 70-80 վարժությունները

Մայիսի 6-12

Ապրիլ ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հայոց լեզու-Կատարել 60-70 վարժությունները

Գրականություն- Հոգևոր ընթերցումներ

  • Ընտրել որևէ հեղինակի որևէ գործ
  • Ընդհանուր դիտարկումներ անել և կարծիքը հիմնավորել

Ապրիլի 29-մայիսի 5

Լսել տեաանյութը և սղագրել տիարի առաջին 10 րոպեի խոսքը:

Հայոց լեզու-Կատարել 50-60 վարժությունները

Գրականություն- Հոգևոր ընթերցումներ

Ապրիլի 22-28

Հայոց լեզու-Կատարել 30-50 վարժությունները

Գրականություն- Կարդում ենք Համո Սահյան

Այլ առաջադրանքներ

Ապրիլի 15-21

Հայոց լեզու-Կատարել 10-30 վարժությունները

Գրականություն- Կարդում ենք Համո Սահյան

Ապրիլի 8-14

Հայոց լեզու-Կատարել 1-10 վարժությունները

Գրականություն- Միջմշակութային հաղորդակցություն. Վրաստան

Ապրիլի 1-5

Նախագծային շաբաթվա աշխատանքներ

Նախագծային շաբաթվա նախագծեր

Մարտի 25-30` Ուսումնական արձակուրդ

Մարտի 18-24

Կից նյութեր

Հայոց լեզու

  • Գրեք խնդրեմ Ավագ դպրոցի 7 հրաշալիքները, որոնք կարող են լինել ձեր պատկերացմամբ:

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագծի ամփոփում

Մարտի 11-17

Հայոց լեզու-Հնաբանություններ և նորաբանություններ

Փոխառություններ և օտարաբանություններ

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Մարտի 4-10

Հայոց լեզու- Հոմանիշ և հականիշ բառեր

Համանուն և հարանուն բառեր

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Փետրվարի 25-մարտի 3

Փետրվար ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հայոց լեզու- Մենիմաստ և բազմիմաստ բառեր

Փետրվարի 18-24

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Հայոց լեզու- Բառակազմություն. բարդությունների տեսակները

Բառակազմություն

Կարդալ «Մահաթմա Գանդի» նյութը, գրել շարադրություն «Եղիր այն փոփոխությունը, որը ցանկանում ես տեսնել աշխարհում»

Փետրվարի 11-17

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Կարդալ «Տրնդեզի» և «Սուրբ Սարգիսի» տոների մասին նյութերը և պատմել:

Հայոց լեզու-Բառակազմություն

Փետրվարի 4-10

Հայոց լեզու- կատարել 40-ից 50 վարժությունները

Փետրվարի 7-ին` Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Հունվարի 8-փետրվարի 1

Հունվարյան նախագծային ճամբար

Դեկտեմբերի 24-հունվարի 7

Ուսումնական արձակուրդ

Դեկտեմբերի 17-23

Դեկտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Հայոց լեզու- Գլուխ 2. Բառագիտություն (վարժ.1-163)

Կատարել 40-ից 50 վարժությունները

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Ստեղծագործական աշխատանքի թեմաներ (8-ից 12 նախադասություն)

  • 2018 թ.-ի իմ ձեռքբերումները
  • Նոր տարու հետ նորանալով
  • Տարեմուտի խոհեր
  • Թե աշխարհում փակ դռներ կան, թող որ բացվեն այս գիշեր

Դեկտեմբերի 10-16

Հայոց լեզու- Գլուխ 2. Բառագիտություն (վարժ.1-163)

Կատարել 20-ից 40 վարժությունները

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Նախապատրաստական փուլ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել (7-10 նախադասություն)
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Դեկտեմբերի 3-9

Հայոց լեզու- Գլուխ 2. Բառագիտություն (վարժ.1-163)

Կատարել 1-ից 20 վարժությունները

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Նախապատրաստական փուլ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Նոյեմբերի 26-դեկտեմբերի 2

Նոյեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Հայոց լեզու-կատարել 10-20 վարժությունները

Նոյեմբերի 19-25

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Հայոց լեզու-կատարել 1-10 վարժությունները

Հայոց լեզու. Հայոց այբուբենի տառերի թվային արժեքը

Մաշտոցյան գրի ստեղծումից հետո հայերեն տառերն օգտագործվել են նաև իբրև թվարժեքներ: Այդ տառ-թվերով են ստեղծվել միջնադարյան Հայաստանի ճշգրիտ գիտություններին վերաբերող բոլոր գրքերը: Հայերեն 36 տառերը գրվել են 9-ական տառ պարունակող 4 շարքով, որոնք համապատասխանորեն նշանակում են միավորներ, տասնավորներ, հայրուրավորներ և հազարավորներ:

Այս 36 տառերի զուգորդմամբ կարելի է գրել 1-ից մինչև 9999 բոլոր ամբողջ թվերը, օրինակ. ծա = 51, ռջղ = 1990, քջղթ = 9999: Հետագայում հայկական այբուբենում ավելացված օ տառը նշանակել է 10000: Մեծ թվերի համար հայերենն ունեցել է հատուկ անվանումներ և պայմանանշաններ: Օրինակ, 10000-ն անվանել են բյուր և նշանակել ^, որը դրվելով տառաթվանշանի վրա, այն մեծացրել է 10000 անգամ:

Այսպես՝  ^                    ^                      ^                        ^

ա = 10000    բ = 20000     ժ = 100000     ք = 90000000

Նոյեմբերի 12-18

Հայոց լեզու-կատարել 65-ից 77 վարժությունները

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Նոյեմբերի 5-9

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Հոկտեմբերի 27- նոյեմբերի 4

Ուսումնական աշուն

Հոկտեմբերի 22- 26

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Հոկտեմբերի 8-21

Հայոց լեզու-կատարել 45-ից 65 վարժությունները

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին

Առաջադրանքներ

  1. Հնարավորինս ուշադիր կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. կարդա նաև Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը և նայիր հետևյալ տեսանյութերը՝

Հինգից յոթ նախադասությամբ վերապատմիր կարդացածդ, տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում

Հոկտեմբերի 1-7

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հայոց լեզու-կատարել 35-ից 45 վարժությունները

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

4. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

5. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 24-30

Հայոց լեզու-կատարել 25-ից 35 վարժությունները

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

2. Նայիր «Կոմիտաս Վարդապետի թանգարան-ինստիտուտ»  և «Կոմիտաս. մուլտիմեդիա» տեսանյութերը և պատմիր՝ ինչի մասին են:

3. Ըստ նախասիրությունների՝ վերլուծիր, նկարիր, անիմացիոն փոքրիկ տեսանյութ պատրաստիր Կոմիտասի բանաստեղծությունների մոտիվներով:

Սեպտեմբերի 17-23

Հայոց լեզու-կատարել 15-ից 25 վարժությունները

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Արխիվային բացահայտումներ» և «Վիլ-Ժուիֆ հոգեբուժարանի արխիվները» նյութերին, փորձիր վերաբերմունք արտահայտող տեքստ գրել:

Սեպտեմբերի 10-16

Հայոց լեզու-կատարել 5-ից 15 վարժությունները

Գրականություն- կարդալ Հրանտ Դինքի «Երկու մոտ ժողովուրդ, երկու հեռու հարևան» գրքի հատվածը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • համացանցի օգնությամբ փորձիր պարզել` ով է Հրանտ Դինքը
  • բանավոր ներկայացրու կարդացածդ
  • գրավոր ներկայացրու քո վերաբերմունքը հայ-թուրքական հարաբերությունների մասին

Սեպտեմբերի 3-9

Հայոց լեզու- Ներբեռնել գիրքը-կատարել 1-5 վարժությունները

Գրականություն- Ընթերցել Վիլյամ Սարոյանի «Հայ մուկը» պատմվածքը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • փորձիր նկարագրել կամ պատկերել Վախ ասվածը
  • ինչով Արտաշը նման չէր մյուս մկներին
  • այս պատմությունը դաս եղավ քեզ համար, թե ոչ

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s