10-րդ դասարան

Մայիսի 20-26

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-335-345

Գրականություն-Կարդում ենք Հրանտ Մաթևոսյան, արևմտահայ ընթերցումներ

«Հրանտ Մաթևոսյան. Ծմակուտը ես եմ» նախագիծ

Հրանտ Մաթևոսյանի «Ահնիձոր» ակնարկ

Ծմակուտը` մեծ աշխարհի մոդել

  • կարդա մաթևոսյանական հետևյալ մտքերը և փորձիր վերլուծել

«Համոզված եմ, որ աշխարհի ամենացավոտ հարցերին հնարավոր է պատասխանել առանց Ծմակուտից դուրս գալու, բառացիորեն’ չհեռանալով Ծմակուտից: Վստահ եմ’ յուրաքանչյուր Ծմակուտ իրենով ներկայացնում է աշխարհի ամբողջ բարդությունը»:

«Չկա գյուղագրություն կամ քաղաքագրություն. կա միայն մարդկային հայացք բնությանն ու աշխարհին»:

«Ինչպես խոսում, այնպես էլ ապրում ես, ինչպես ապրում, այնպես էլ խոսում ես: Մեր ժողովուրդը չի ունեցել գոյական’ երկիր, պետականություն, դրա պակասը փորձել է լրացնել ածականներով: Այդպիսին է եղել մեր կյանքը, ուստի այդպիսին է եղել նաեւ մեր գրականությունը: «Մեր ամբողջ կյանքը ածական է եղել: Մեր ամբողջ գրականությունը ածականների գրականություն է: Մերը գոյականն է լինելու: Մեր ժողովրդին, մեր գրականությանը, մեր գրողներին գոյական է պետք»:

Ստամբուլ-Երևան.կրթական կամուրջներ

Արևմտահայ ընթերցումներ. Միսաք ՄեծարենցՎահան Թեքեյան

Մայիսի 13-19

Բլոգային, նախագծային ուսուցման բաց պարարպմունքներ

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-325-335

Մայիսի 6-12

Ապրիլ ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-325-335

Գրականություն-Հոգևոր ընթերցումներ

  • Ընտրել որևէ հեղինակի որևէ գործ
  • Ընդհանուր դիտարկումներ անել և կարծիքը հիմնավորել

Ապրիլի 29-մայիսի 5

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-320-325

Գրականություն-Հոգևոր ընթերցումներ

Ապրիլի 22-28

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-310-320

Գրականություն- Կարդում ենք Համո Սահյան

Այլ առաջադրանքներ

Ապրիլի 15-21

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-300-310

Գրականություն- Կարդում ենք Համո Սահյան

Ապրիլի 8-14

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-290-300

Գրականություն- Միջմշակութային հաղորդակցություն. Վրաստան

Ապրիլի 1-5

Նախագծային շաբաթվա աշխատանքներ

Նախագծային շաբաթվա նախագծեր

Մարտի 25-30` Ուսումնական արձակուրդ

Մարտի 18-24

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-280-290

  • Գրեք խնդրեմ Ավագ դպրոցի 7 հրաշալիքները, որոնք կարող են լինել ձեր պատկերացմամբ:

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագծի ամփոփում

Մարտի 11-17

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-275-280

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Մարտի 4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-270-275

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Փետրվարի 25-մարտի 3

Փետրվար ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-265-270

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Փետրվարի 18-24

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-260-265

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Նայիր Թումանյանի մասին ֆիլմերը, կատարիր առաջադրանքները

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Անգիր` Փարվանայի վերջին հատվածը, քառյակներ, բանաստեղծություններ

Կարդալ «Մահաթմա Գանդի» նյութը, գրել շարադրություն «Եղիր այն փոփոխությունը, որը ցանկանում ես տեսնել աշխարհում»

Փետրվարի 11-17

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-255-260

Կարդալ «Տրնդեզի» և «Սուրբ Սարգիսի» տոների մասին նյութերը և պատմել:

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Փետրվարի 4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-250-255

Փետրվարի 7-ին` Բառարանընթերցման ֆլեշմոբ

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Հունվարի 8-փետրվարի 1

Հունվարյան նախագծային ճամբար

Դեկտեմբերի 24-հունվարի 7

Ուսումնական արձակուրդ

Դեկտեմբերի 17-23

Դեկտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-240-250

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Ստեղծագործական աշխատանքի թեմաներ (8-ից 12 նախադասություն)

  • 2018 թ.-ի իմ ձեռքբերումները
  • Նոր տարու հետ նորանալով
  • Տարեմուտի խոհեր
  • Թե աշխարհում փակ դռներ կան, թող որ բացվեն այս գիշեր

Դեկտեմբերի 10-16

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-230-240

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Նախապատրաստական փուլ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Դեկտեմբերի 3-9

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-220-230

Գրականություն-Ձմեռային ընթերցումներ

Նախապատրաստական փուլ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Նոյեմբերի 26-դեկտեմբերի 2

Նոյեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-210-220

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Նոյեմբերի 19-25

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-200-210

Գրականություն«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Նոյեմբերի 12-18

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-190-200

Գրականություն«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Նոյեմբերի 5-11

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Հոկտեմբերի 27-նոյեմբերի 4

Ուսումնական աշուն

Հոկտեմբերի 22- 26

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Հոկտեմբերի 8-21

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ. 170-190

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին

Առաջադրանքներ

  1. Հնարավորինս ուշադիր կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. կարդա նաև Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը և նայիր հետևյալ տեսանյութերը՝

Հինգից յոթ նախադասությամբ վերապատմիր կարդացածդ, տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում

Հոկտեմբերի 1-7

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ. 160-170

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

4. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

5. Քո ընտրությամբ վերլուծիր Կոմիտասի բանաստեղծություններից որևէ մեկը:

Սեպտեմբերի 23-30

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ. 150-160

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

2. Կոմիտասի մասին կարդա Ավ. Իսահակյանի,  Աղավնի Մեսրոպյանի հուշերը, լսիր նաև «Հուշեր Կոմիտասի մասին» ռադիոնյութը՝ ըստ այդմ ներկացնելով քո ճանաչած Կոմիտասին:

3. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 17-23

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ. 140-150

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Կոմիտաս» կայքէջին, կարդա որոշ նյութեր, գրավոր և բանավոր ներկայացրու՝ ինչ նոր տեղեկություններ իմացար Կոմիտասի մասին:

Սեպտեմբերի 10-16

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 135-140

Վիկտոր Համբարձումյան «Մեր ամենամեծ գանձը` մայրենի լեզուն»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Քո կարծիքով` ի՞նչ է պահանջվում լեզվի նկատմամբ հոգատար լինելու համար։

2. «Ինչ վերաբերում է հայոց լեզվին, ապա պետք է համոզված և վստահորեն ասել, որ հայոց լեզուն աշխարհի          ամենահարուստ, զարգացած և կատարելագործված լեզուներից մեկն է»։

Ինչո՞ւ է Վիկտոր Համբարձումյանը այդպես կարծում, ի՞նչ հիմնավորումներ է բերում գիտնականը:

3.  «Լեզուն ինքնին մտածողություն է»։ 5-7 նախադասությամբ փորձիր մեկնաբանել միտքը:

Սեպտեմբերի 3-9

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում

Գրականություն- Վիլյամ Սարոյան

Վիլյամ Սարոյան «Գրողի խոտովանություն»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ինչպես ես հասկանում սարոյանական հետևյալ միտքը. «Ազատ դառնալը մեր ժամանակի պարտադրանքն է. ազատ ամենայն կեղծ ու անօգուտ բաներից, որքան էլ դրանք խոր արմատներ գցած լինեն մարդու էության մեջ»:
  • Ինչ ես կարծում՝ ազատությունը բերում է սանձարձակություն, թե կարգապահություն: Ինչու ես այդպես կարծում, պնդումդ հիմնավորիր:

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s