9-րդ դասարան

Մայիսի 20-26

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-230-240

Գրականություն-Կարդում ենք Հրանտ Մաթևոսյան

  • կարդա մաթևոսյանական հետևյալ մտքերը և փորձիր վերլուծել

«Համոզված եմ, որ աշխարհի ամենացավոտ հարցերին հնարավոր է պատասխանել առանց Ծմակուտից դուրս գալու, բառացիորեն’ չհեռանալով Ծմակուտից: Վստահ եմ’ յուրաքանչյուր Ծմակուտ իրենով ներկայացնում է աշխարհի ամբողջ բարդությունը»:

«Չկա գյուղագրություն կամ քաղաքագրություն. կա միայն մարդկային հայացք բնությանն ու աշխարհին»:

«Ինչպես խոսում, այնպես էլ ապրում ես, ինչպես ապրում, այնպես էլ խոսում ես: Մեր ժողովուրդը չի ունեցել գոյական’ երկիր, պետականություն, դրա պակասը փորձել է լրացնել ածականներով: Այդպիսին է եղել մեր կյանքը, ուստի այդպիսին է եղել նաեւ մեր գրականությունը: «Մեր ամբողջ կյանքը ածական է եղել: Մեր ամբողջ գրականությունը ածականների գրականություն է: Մերը գոյականն է լինելու: Մեր ժողովրդին, մեր գրականությանը, մեր գրողներին գոյական է պետք»:

Մայիսի 13-19

Բլոգային, նախագծային ուսուցման բաց պարարպմունքներ

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-220-230

Մայիսի 6-12

Ապրիլ ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-215-220

Ապրիլի 29-մայիսի 5

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-210-215

Գրականություն- «Կարդում ենք Համո Սահյան» նախագծի ամփոփում

Այլ առաջադրանքներ

Ապրիլի 22-28

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-200-210

Գրականություն- Կարդում ենք Համո Սահյան

Այլ առաջադրանքներ

Ապրիլի 15-21

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-190-200

Գրականություն- Կարդում ենք Համո Սահյան

Ապրիլի 8-14

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-180-190

Գրականություն- Միջմշակութային հաղորդակցություն. Վրաստան

Ապրիլի 1-5

Նախագծային շաբաթվա աշխատանքներ

Նախագծային շաբաթվա նախագծեր

Մարտի 25-30` Ուսումնական արձակուրդ

Մարտի 18-24

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-170-180

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագծի ամփոփում

Մարտի 11-17

9-րդ դասարանցիների բլոգների ուսումնասիրություն

  • ծանոթանալ կատարված ուսումնասիրությանը, դիտարկումներ ունենալու դեպքում` գրել բլոգում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-165-170

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Մարտի 4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-160-165

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Փետրվարի 25-մարտի 3

Փետրվար ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-155-160

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Փետրվարի 18-24

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-150-155

Կատարել թեստի առաջադրանքները

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Անգիր` Փարվանայի վերջին հատվածը, քառյակներ, բանաստեղծություններ

Փետրվարի 11-17

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-140-150

Կարդալ «Տրնդեզի» և «Սուրբ Սարգիսի» տոների մասին նյութերը և գրավոր վերապատմել բլոգներում:

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Թումանյանի «Փարվանա» բալլադը, անգիր` վերջին հատվածը

Հարցեր և առաջադրանքներ
  • Կարդալ «Փարվանան», արձակ շարադրել Թումանյանի «Փարվանա» բալլադի բովանդակությունը (շարադրանքը պետք է կազմված լինի 5-7 նախադասությունից  և պարունակի 50-60 բառ):
  • Փորձիր պարզել՝ ինչ է բալլադը:

Փետրվարի 4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-130-140

Գրականություն. «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Հովհ. Թումանյան-գրականության պարտադիր ցանկ

Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմը, բովանդակությունը, գաղափար պոեմի մասին, տեսակները

Արտասանել Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը» պոեմի նախերգանքը

Թումանյանի քառյակները, գաղափար քառյակի մասին

Անգիր ասել երկու քառյակ

Հունվարի 8-փետրվարի 1

Հունվարյան նախագծային ճամբար

Դեկտեմբերի 24-հունվարի 7

Ուսումնական արձակուրդ

Դեկտեմբերի 17-23

Դեկտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-120-130

Քննական թեստի նմուշ

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Ստեղծագործական աշխատանքի թեմաներ (8-ից 12 նախադասություն)

  • 2018 թ.-ի իմ ձեռքբերումները
  • Նոր տարու հետ նորանալով
  • Տարեմուտի խոհեր
  • Թե աշխարհում փակ դռներ կան, թող որ բացվեն այս գիշեր

Դեկտեմբերի 10-16

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-110-120

Քննական թեստի նմուշ

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Նախապատրաստական փուլ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Դեկտեմբերի 3-9

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-100-110

Քննական թեստի նմուշ

Գրականություն- Ձմեռային ընթերցումներ

Նախապատրաստական փուլ

  • ընթերցել առաջարկվող նյութերը
  • վերլուծել կամ վերապատմել
  • առաջարկվող փաթեթը համալրել նոր նյութերով

Նոյեմբերի 26-ից դեկտեմբերի 2

Նոյեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-90-100

Քննական թեստի նմուշ

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Նոյեմբերի 19-25

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-80-90

Քննական թեստի նմուշ

Գրականություն-Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Նոյեմբերի 12- 18

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ-70-80

Քննական թեստի նմուշ

Գրականություն-«Զարմանալի աշուն» նախագիծ

Նոյեմբերի 5-11

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Հոկտեմբերի 27-նոյեմբերի 4

Ուսումնական աշուն

Հոկտեմբերի 22- 26

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Հոկտեմբերի 8-21

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ. 50-ից 70

Գրականություն- «Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ- ծանոթացիր նախագծում օգտագործվող ուսումնական նյութերին

Առաջադրանքներ

  1. Հնարավորինս ուշադիր կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը, գրավոր վերապատմիր բլոգում
  2. կարդա նաև Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը և նայիր հետևյալ տեսանյութերը՝

Հինգից յոթ նախադասությամբ վերապատմիր կարդացածդ, տեսածդ, բանավոր ներկայացրու դասարանում

Հոկտեմբերի 1-7

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ. 40-ից 50

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

5. Գրիր շարադրություն կոմիտասյան հետևյալ տողերը որպես վերնագիր ընտրելով՝ «Եվ իմ հոգին Հոգուդ ցողով շաղեցավ», «Հով-սեր», «Հոգիս թիթեռ», «Գարուն սեր»: Ցանկության դեպքում վերնագիրը կարող ես դու ընտրել:

Սեպտեմբերի 24-30

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն), վարժ. 30-ից 40

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

3. Կարդա Կոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:

4. Կոմիտասի մասին կարդա Ավ. Իսահակյանի,  Աղավնի Մեսրոպյանի հուշերը, լսիր նաև «Հուշեր Կոմիտասի մասին» ռադիոնյութը՝ ըստ այդմ ներկացնելով քո ճանաչած Կոմիտասին:

Սեպտեմբերի 17-23

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 20-ից 30

Գրականություն- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. Ծանոթացիր «Կոմիտաս» կայքէջին, կարդա որոշ նյութեր, գրավոր և բանավոր ներկայացրու՝ ինչ նոր տեղեկություններ իմացար Կոմիտասի մասին:

2. Կոմիտասի մասին կարդա Ավ. Իսահակյանի,  Աղավնի Մեսրոպյանի հուշերը, լսիր նաև «Հուշեր Կոմիտասի մասին» ռադիոնյութը՝ ըստ այդմ ներկացնելով քո ճանաչած Կոմիտասին:

Սեպտեմբերի 10-16

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 10-ից 20

Տեքստային նյութ. Վիկտոր Համբարձումյան «Կտակ»

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. «Գիտեցեք, որ իմ կյանքի ամենամեծ երջանկությունը եղել է և կմնա, քանի ապ­րում եմ, հայոց լեզվին տիրապետելը: Ցանկանում եմ երջանկություն բոլորիդ: Դա նշանակում է, որ պետք է լավ տիրապետել հայոց լեզվին»:
Ի՞նչ եք կարծում՝ ինչու է հայոց լեզվին տիրապետելը Վիկտոր Համբարձումյանը համարում երջանկություն:
2. «Առանց երևակայության հոգին նույնն է, ինչ աստղադիտարանն առանց աստղադիտակի»:
5-7 նախադասությամբ մեկնաբանիր միտքը:

Սեպտեմբերի 3-9

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում

Վարժ. 1-ից 10

Գրականություն. Վիլյամ Սարոյան «Պատերազմը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Դու ի՞նչ ես հասկանում պատերազմ ասելով, իսկ խաղաղությո՞ւն:
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սերը:
  • Երբ և ինչու են մարդիկ և ժողովուրդները սկսում ատել միմյանց:
  • Ի՞նչ ընդհանուր բաներ ունեին Հերմանն ու Գրիգորը:
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում վերջին նախադասությունը: Գրավոր ներկայացրու հասկացածդ:

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s