Մանկավարժական աշխատողների վերապատրաստում

Օգոստոսի 31-սեպտեմբերի 2

Վերապատրաստման բովանդակային մոդուլները`

  • ուսուցման անհատականացում (անհատական ուսումնական պլան, ուսումնական բլոգ, անհատական նոթբուք-նեթբուք-պլանշետ).
  • նախագծային ուսուցում
  • ուսուցման կազմակերպում ամբողջական ներառական միջավայրում

Աշխատակարգ

10։00-10։30՝ Հեղինակային կրթական ծրագրի մեդիամիջավայրը՝ www.mskh.amԿրթահամալիրի օրացույց,  Մեդիագրադարան, «Դպիր»

Մասնակիցների ՏՀՏ հմտությունների ստուգում, էլեկտրոնային հասցեների բացում, բլոգների բացում։

Հիմնական հղումներ

Դասավանդողի աշխատաժամանակի կառուցվածքը. հիմնական և լրացուցիչ աշխատանք

Ուսումնական բլոգ. մանկավարժական աշխատողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ

Ուսումնական բլոգ. սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ

2017-2018-ի համար առաջարկվող ուսումնական նախագծերի ցանկ

Նախագծի ղեկավարման հայտին ներկայացվող պահանջներ

Լրացուցիչ հղումներ

Ուսումնական պլաններով որոշված կարգեր

Մանրամասն ծրագիր

Նախագծային ուսուցում

Նախագծին  ներկայացվող պահանջներ

  • նախագիծը պիտի ունենա  թեմա և ուսումնասիրման ենթակա թեմայի հետ կապված հարցադրումներ
  • աշխատանքի փուլեր (նախնական պլանավորում, գործողությունների ծրագիր, ժամկետներ, միջանկյալ հաշվետվություններ)
  • աշխատանքի վերջնաժամկետ
  • ակնկալվող արդյունք (հրապարակախոսություն, տեսաֆիլմ, ձեռնարկ, փաթեթ, շտեմարան, հոդված, ներկայացում, և այլն)

Նախագծերի հիմնական տեսակները

Վերապատրաստման ընթերցարան «Դպիր»

Ջոն Հոլթ «Մանկական անհաջողությունների պատճառները»

Վերապատրաստմանը մասնակցել են՝

Հավելված

«Միտքը գաղտնիք է: Ասում են, որ մարդկանց մեծ մասը իրենց հնարավոր կարողությունների միայն փոքր մասն է օգտագործում: Եթե շարժիչի հետ համեմատենք, սեփական շարժիչի հզորության միայն 10 տոկոսն ենք օգտագործում: Ինչո՞ւ ոչ ավելի: Եվ ինչպե՞ս են որոշ մարդիկ կարողանում «պտույտներն ավելացնել» մինչև քսան-երեսուն տոկոս կամ նույնիսկ ավելի»:

Մանկական անհաջողությունների հիմնական պատճատը.

«Մեզանից շատերը թույլ են կառավարում սեփական ուշադրությունը: Մտովի շեղվում ենք աշխատանքից` դժվարությամբ դա նկատելով: Լավ աշակերտին բնորոշ հատկություններից մեկը սեփական ուղեղի վիճակը և յուրացրած նյութի աստիճանը զգալու ունակությունն է»:

Ինչո՞ւ է այդպես:

Պատճառը, թերևս, երեխաների կատարած մեխանիկական աշխատանքն է:

Ինչո՞ւ են երեխաները վատ սովորում:

Մի մասը ետ է մնում, որովհետև վախենում է, մյուսները՝ որովհետև ձանձրույթ են զգում, և երրորդները՝ որ շվարած են:

Երեխաներն ամենշատը վախենում են իրենց շրջապատող մեծահասակներին, որոնց անսահման հույսերը ամպերի նման կախված են երեխաների գլխին, անհարմար դրության մեջ գցելուց, հիասթափեցնելուց կամ զայրացնելուց:

Երեխաները ձանձրանում են, քանի որ դպրոցական առարկաները նրանց դասավանդում են շատ պարզունակ ու գորշ, և դասավանդողները հնարավորություն չունեն սահմանափակ պահանջների շրջանակից դուրս գալու դեպի երեխաների կարողությունները և տաղանդի լայն դաշտը:

Նրանք շվարած են, որովհետև դպրոցում նրանց վրա թափվող բառերի հոսքում իմաստ քիչ կա: Հաճախ արտահայտությունները հակասում են միմյանց, դպրոցում ստացած գիտելիքները հազիվ թե կարողանան շրջապատող կյանքը հասկանալուն ինչ-որ բանով օգնել:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s