9-րդ դասարան

Մայիսի 21-27

Մայիս ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 131, 132, 133, 134, 135

9-րդ դաս.-ի գրականության ավարտական քննություն

Մայիսի 14-20

Մայիսյան 13-րդ ամենամյա հավաք

Մայիսյան հավաքին՝ սովորողների հայտագրված աշխատանքներ

  • ծանոթացիր սովորողների՝ մայիսյան հավաքի հայտերին
  • հնարավորինս մանրամասն նայիր, առանձնացրու մեկ կամ երկու աշխատանք
  • հիմնավորիր ընտրությունդ

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 125, 126, 127, 128, 129, 130

Գրականություն. Հովհ. Թումանյան «Անուշ»

  • կարդալ, առանձին հատվածներ սովորել անգիր
  • վերլուծել հատվածը
Մայիսի 7-13

Գրականություն. Համո Սահյան

  • քո ընտրությամբ մեկը սովորիր անգիր
  • վերլուծիր բանաստեղծություններից մեկն ու մեկը
  • գրիր շարադրություն «Սա իմ հրաշք աշխարհն է, ուր…», «Զնգացող լռություն», «Լռության համերգ», «Համբերության հանդես» վերնագրերից որևէ մեկով:
Մայիսի 2-8
Ապրիլի 2-8

Կարդա «Զատիկի ծեսը Հայաստանում» և «Սուրբ Հարության տոն» նյութերը և

  • բանավոր ներկայացրու
  • գրավոր վերապատմիր

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 106, 107, 108, 109, 110

Մարտի 26- 31

«Ուսումնական գարուն» հեռավար-առցանց նախագծեր

Մարտ ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մարտի 19-25

Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Մարտի 12-18

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 101, 102, 103, 104, 105

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Մարտի 5-11

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 96, 97, 98, 99, 100

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Փետրվարի 26-մարտի 4

Փետրվար ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 91, 92, 93, 94, 95

Գրականություն- «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Անգիր հանձնարարվող քառյակներ

Ծանոթանալ «Հովհաննես Թումանյան» մեկնարկային մեդիափաթեթին, ուշադիր կարդալ նյութ կամ նյութեր, գրավոր կամ բանավոր ներկայացնել դասարանում:

Ընթերցանության նյութեր. Բանաստեղծություններ

  • կարդա Թումանյանի բանաստեղծությունները, փորձիր վերլուծել

Փետրվարի 19-25

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 86, 87, 88, 89, 90

Գրականություն- «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Ծանոթանալ «Հովհաննես Թումանյան» մեկնարկային մեդիափաթեթին, ուշադիր կարդալ նյութ կամ նյութեր, գրավոր կամ բանավոր ներկայացնել դասարանում:

Անգիր հանձնարարվող նյութեր. Քառյակներ

  1. Հե՜յ ագահ մարդ, հե՜յ անհոգ մարդ…
  2. Էս է, որ կա… Ճիշտ ես ասում. թասըդ բե՛ր
  3. Արևելքի եդեմներին իջավ պայծառ իրիկուն,
  4. Ազատ օրը, ազատ սերը, ամեն բարիք իր ձեռքին
  5. Ես շնչում եմ միշտ կենդանի Աստծու շունչը ամենուր
  6. Հազար տարով, հազար դարով առաջ թե ետ, ի՜նչ կա որ

Ընթերցանության նյութեր. Բանաստեղծություններ

Փետրվարի 12-18

Տրնդեզի ծեսը Հայաստանում

  • կարդա Տրնդեզի մասին նյութը, 7-10 նախադասությամբ գրավոր վերապատմիր, տեղադրիր բլոգում
  • բանավոր ներկայացրու դասարանում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 81, 82, 83, 84, 85

Անգիր բանաստեղծություններ

«Չգիտեմ այս տխուր աշխարհում» , «Ես սիրում եմ մթնշաղը նրբակերտ» , «Սիրում եմ աչքերիդ տխրությունը խորին», «Գարնան երեկո»

Փետրվարի 5-11

Բարեկենդանի ծեսը Հայաստանում

  • կարդա Բարեկենդանի մասին նյութը, 7-10 նախադասությամբ գրավոր վերապատմիր, տեղադրիր բլոգում
  • բանավոր ներկայացրու դասարանում

Վահան Տերյան. մեկնարկային մեդիափաթեթկենսագրական տվյալներ

Անգիր բանաստեղծություններ

«Չգիտեմ այս տխուր աշխարհում» , «Ես սիրում եմ մթնշաղը նրբակերտ» , «Սիրում եմ աչքերիդ տխրությունը խորին», «Գարնան երեկո»

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 76, 77, 78, 79, 80

Հունվարի 29-փետրվարի 4

Հունվար ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 71, 72, 73, 74, 75

Գրականություն. «Կարդում ենք Տերյան» նախագիծ

Վահան Տերյան. մեկնարկային մեդիափաթեթկենսագրական տվյալներ

Հունվարի 8-26

Հունվարյան ճամբարային գործունեության ամփոփում

Դեկտեմբերի 25-հունվարի 7

Ամանորյա, սուրբծննդյան նախագծեր

Դեկտեմբերի 18-24

Դեկտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 66, 67, 68, 69, 70

Գրականություն

Դեկտեմբերի 11-17

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 61, 62, 63, 64, 65

Գրականություն

Դեկտեմբերի 4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 56, 57, 58, 59, 60

Ակսել Բակունցի «Ալպիական մանուշակը» պատմվածքի ընթերցանություն

Կարդա նաև՝  «Ով է Բակունցի «ալպիական» կինը

  • Փորձիր վերլուծել «Ալպիական մանուշակը» պատմվածքը

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 3

Նոյեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 51, 52, 53, 54, 55

Գրականություն-Ակսել Բակունց

Ակսել Բակունց. Գուրգեն Մահարու հուշերից

Ռուբեն Զարյանի «Հուշապատում» գրքից

  • Ակսել Բակունցի մասին կարդացածը գրավոր վերապատմել

Նոյեմբերի 20-27

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 46, 47, 48, 49, 50

Գրականություն-Ակսել Բակունց

Ակսել Բակունց. Գուրգեն Մահարու հուշերից

  • Ակսել Բակունցի մասին կարդացածը գրավոր վերապատմել

Նոյեմբերի 13-19

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Նոյեմբերի 6-12

«Ուսումնական աշուն» մեգանախագիծ. կատարած աշխատանքի ներկայացում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 41, 42, 43, 44, 45

Գրականություն-Լիվինգսթոն Լարնեդ, «Հոր զղջումը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • «Բոլոր մեծահասակները առաջ երեխա են եղել, միայն թե նրանցից քչերն են այդ բանը հիշում»: Համաձա՞յն ես Էքզյուպերիի այս մտքի հետ, պատասխանդ հիմնավորիր:
  • Ինչ եք կարծում՝ ինչո՞ւ են մեծահասակները երեխաներին չափում սեփական տարիների չափանիշով:
  • «Քո փոքրիկ սիրտը նույնքան մեծ է, որքան արշալույսը հեռավոր բլուրների վրա»: Ինչպե՞ս ես հասկանում այս նախադասությունը:
  • Երբևէ զղջացե՞լ ես ինչ-որ բանի համար, հատկապես ո՞ր դեպքերում ես զղջում:
  • Փորձիր պարզել Լիվինգսթոն Լարնեդն էլ ի՞նչ ստեղծագործություններ ունի:

Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 5

«Ուսումնական աշուն» մեգանախագիծ

Հոկտեմբերի 23-29

Հոկտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 36, 37, 38, 39, 40

«Ավետիք Իսահակյան» նախագիծ

  • Կարդա՛ Իսահակյանի բանաստեղծությունները, ընտրի՛ր որևէ բանաստեղծություն և սովորիր անգիր:
  • Առցանց բառարանների օգնությամբ բացատրիր բանաստեղծությունների անծանոթ բառերը:
  • Տեղեկություններ քաղիր Ռավեննայի և Ռեալտոյի կամուրջի մասին, բանավոր ներկայացրու:
  • Ի՞նչ եք կարծում, բանաստեղծությունը ինչո՞ւ է կոչում «Ռավեննայում»: Պատասխանը փորձեք հիմնավորել:

Հոկտեմբերի 16-22

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 31, 32, 33, 34, 35

Գրականություն. Ավետիք Իսահակյան

Ավետիք  Իսահակյան,  Կենսագրություն,  Ավ. Իսահակյանի մասին, Ավ. Իսահակյան. ֆոտոալբոմ,  Վիրտուալ թանգարան, Կարդում է Ավետիք Իսահակյանը (օրիգինալ ձայնագրություն)

  • ծանոթացիր Ավետիք Իսահակյանի կենսագրությանը, ֆոտոալբոմին, լսիր Իսահակյանի ձայնը, շրջիր վիրտուալ թանգարանում
  • բանավոր և գրավոր ներկայացրու այն, ինչ իմացար

Հոկտեմբերի 9-15

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 25, 26, 27, 28, 29, 30

«Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ

Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը և նայիր հետևյալ տեսանյութերը`

Յոթից տասը նախադասությամբ գրավոր ներկայացրու` ինչ նոր բան իմացար:

Հոկտեմբերի 2-8

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 21, 22, 23, 24

«Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

Սեպտեմբերի  25-3

 

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 18, 19, 20, 21

Կոմիտասյան օրեր

Ծանոթացիր «Կոմիտասյան օրեր» նախագծին, ընտրիր երկու կամ երեք առաջադրանք և կատարիր:

Սեպտեմբերի  19-24

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 15, 16, 17, 18

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. «Գիտեցեք, որ իմ կյանքի ամենամեծ երջանկությունը եղել է և կմնա, քանի ապ­րում եմ, հայոց լեզվին տիրապետելը: Ցանկանում եմ երջանկություն բոլորիդ: Դա նշանակում է, որ պետք է լավ տիրապետել հայոց լեզվին»:
Ի՞նչ եք կարծում՝ ինչու է հայոց լեզվին տիրապետելը Վիկտոր Համբարձումյանը համարում երջանկություն:
2. «Առանց երևակայության հոգին նույնն է, ինչ աստղադիտարանն առանց աստղադիտակի»:
5-7 նախադասությամբ մեկնաբանիր միտքը:
Սեպտեմբերի  11-17
  • Նախագծեր

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 11, 12, 13, 14

Տեքստային նյութ. Վիլյամ Սարոյան «Պատերազմը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Դու ի՞նչ ես հասկանում պատերազմ ասելով, իսկ խաղաղությո՞ւն:
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սերը:
  • Երբ և ինչու են մարդիկ և ժողովուրդները սկսում ատել միմյանց:
  • Ի՞նչ ընդհանուր բաներ ունեին Հերմանն ու Գրիգորը:
  • Ինչպե՞ս ես հասկանում վերջին նախադասությունը: Գրավոր ներկայացրու հասկացածդ:
Սեպտեմբերի  4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում

Վարժ. 6, 7, 8, 9, 10

Գրականություն

Վիլյամ Սարոյան «Պատերազմը»

Սեպտեմբերի  1-3

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում

Վարժ. 1, 2, 3, 4, 5

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s