10-րդ դասարան

Մայիսի 21-27

Մայիս ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Գրավոր պատասխանիր հետևյալ հարցերին`

  • Այս ուս. տարում ի՞նչն էր ինձ համար հաջողված, ինչը՝  ոչ:
  • Ի՞նչն էր ինձ խանգարում էլ ավելի արդյունավետ աշխատել:
  • Ի՞նչ առաջարկներ ես ունեմ՝ կապված մյուս ուս.տարվա հետ:
  • «Հավաքից հավաք». իմ հաջողություններն ու ձախողումները:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 361-ից 391

Մայիսի 14-20

Մայիսյան 13-րդ ամենամյա հավաք

Մայիսյան հավաքին՝ սովորողների հայտագրված աշխատանքներ

  • ծանոթացիր սովորողների՝ մայիսյան հավաքի հայտերին
  • հնարավորինս մանրամասն նայիր, առանձնացրու մեկ կամ երկու աշխատանք
  • հիմնավորիր ընտրությունդ

Գրականություն. Հովհ. Թումանյան «Անուշ»

  • Կարդալ, առանձին հատվածներ սովորել անգիր

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361

Մայիսի 7-13

Մայիսյան 13-րդ ամենամյա հավաք

Գրականություն. Համո Սահյան

  • անգիր սովորիր քեզ դուր բանաստեղծությունը
  • քո ընտրությամբ վերլուծիր բանաստեղծություններից մեկն ու մեկը
  • գրիր շարադրություն «Սա իմ հրաշք աշխարհն է, ուր…», «Զնգացող լռություն», «Լռության համերգ», «Համբերության հանդես» վերնագրերից որևէ մեկով:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354

Մայիսի 2-8

Ապրիլ ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Գրականություն. Համո Սահյան

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347

Ապրիլի 9-15

Գրականություն

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 335, 336, 337, 338, 339, 340

Ապրիլի 2-8

  • բանավոր ներկայացրու
  • գրավոր վերապատմիր
  • գրավոր նյութը տեղադրիր բլոգում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 330, 331, 332, 333, 334, 335

Մարտի 26-31

«Ուսումնական գարուն» հեռավար-առցանց նախագծեր

Մարտ ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մարտի 19-25

Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Մարտի 12-18

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 326, 327, 328, 329, 330

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Մարտի 5-11

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 321, 322, 323, 324, 325

Գրականություն-«Կարդում ենք Չարենց» նախագիծ

Փետրվարի 26-մարտի 4

Փետրվար ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 316, 317, 318, 319, 320

Գրականություն- «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Անգիր հանձնարարվող քառյակներ

Ծանոթանալ «Հովհաննես Թումանյան» մեկնարկային մեդիափաթեթին, ուշադիր կարդալ նյութ կամ նյութեր, գրավոր կամ բանավոր ներկայացնել դասարանում:

Ընթերցանության նյութեր. Բանաստեղծություններ

  • կարդա Թումանյանի բանաստեղծությունները, փորձիր վերլուծել

Փետրվարի 19-25

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 310, 311, 312, 313, 314, 315

Գրականություն- «Կարդում ենք Թումանյան» նախագիծ

Ծանոթանալ «Հովհաննես Թումանյան» մեկնարկային մեդիափաթեթին, ուշադիր կարդալ նյութ կամ նյութեր, գրավոր կամ բանավոր ներկայացնել դասարանում:

Անգիր հանձնարարվող նյութեր. Քառյակներ

  1. Հե՜յ ագահ մարդ, հե՜յ անհոգ մարդ…
  2. Էս է, որ կա… Ճիշտ ես ասում. թասըդ բե՛ր
  3. Արևելքի եդեմներին իջավ պայծառ իրիկուն,
  4. Ազատ օրը, ազատ սերը, ամեն բարիք իր ձեռքին
  5. Ես շնչում եմ միշտ կենդանի Աստծու շունչը ամենուր
  6. Հազար տարով, հազար դարով առաջ թե ետ, ի՜նչ կա որ

Ընթերցանության նյութեր. Բանաստեղծություններ

Փետրվարի 12-18

Տրնդեզի ծեսը Հայաստանում

  • կարդա Տրնդեզի մասին նյութը, 7-10 նախադասությամբ գրավոր վերապատմիր, տեղադրիր բլոգում
  • բանավոր ներկայացրու դասարանում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 305, 306, 307, 308, 309, 310

Անգիր բանաստեղծություններ

«Չգիտեմ այս տխուր աշխարհում» , «Ես սիրում եմ մթնշաղը նրբակերտ» , «Սիրում եմ աչքերիդ տխրությունը խորին», «Գարնան երեկո»

Փետրվարի 5-11

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304

Բարեկենդանի ծեսը Հայաստանում

  • կարդա Բարեկենդանի մասին նյութը, 7-10 նախադասությամբ գրավոր վերապատմիր, տեղադրիր բլոգում
  • բանավոր ներկայացրու դասարանում

Վահան Տերյան. մեկնարկային մեդիափաթեթկենսագրական տվյալներ

Անգիր բանաստեղծություններ

«Չգիտեմ այս տխուր աշխարհում» , «Ես սիրում եմ մթնշաղը նրբակերտ» , «Սիրում եմ աչքերիդ տխրությունը խորին», «Գարնան երեկո»

Հունվարի 29-փետրվարի 4

Հունվար ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297

Հունվարի 8-26

Հունվարյան ճամբարային գործունեության ամփոփում

Դեկտեմբերի 25-հունվարի 7

Ամանորյա, սուրբծննդյան նախագծեր

Դեկտեմբերի 18-24

Դեկտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 286, 287, 288, 289, 290

Գրականություն

  • ծանոթացիր «Ձմեռային ընթերցումներ» փաթեթին, ընտրիր որևէ ստեղծագործություն և կարդա
  • կարդալուց հետո գրավոր ներկայացրու կարդացածդ նյութերը՝ փորձելով վերլուծել
  • նյութերը տեղադրիր բլոգում և հղումը ուղարկիր

Դեկտեմբերի 11-17

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 280, 281, 282, 283, 284, 285

Գրականություն

Դեկտեմբերի 4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 275, 276, 277, 278, 279

Կարդա նաև՝  «Ով է Բակունցի «ալպիական» կինը

Նոյեմբերի 28-դեկտեմբերի 3

Նոյեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 270, 271, 272, 273, 274

Ակսել Բակունցի «Ալպիական մանուշակը» պատմվածքի ընթերցանություն

Նոյեմբերի 20-27

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 266, 267, 268, 269, 270

Գրականություն-Ակսել Բակունց

Ակսել Բակունց. Գուրգեն Մահարու հուշերից

Ռուբեն Զարյանի «Հուշապատում» գրքից

  • Ակսել Բակունցի մասին կարդացածը գրավոր վերապատմել

Նոյեմբերի 13-19

Նախագծային ուսուցման ստուգատես

Նոյեմբերի 6-12

«Ուսումնական աշուն» մեգանախագիծ. կատարած աշխատանքի ներկայացում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 261, 262, 263, 264, 265

Գրականություն-Լիվինգսթոն Լարնեդ, «Հոր զղջումը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • «Բոլոր մեծահասակները առաջ երեխա են եղել, միայն թե նրանցից քչերն են այդ բանը հիշում»: Համաձա՞յն ես Էքզյուպերիի այս մտքի հետ, պատասխանդ հիմնավորիր:
  • Ինչ եք կարծում՝ ինչո՞ւ են մեծահասակները երեխաներին չափում սեփական տարիների չափանիշով:
  • «Քո փոքրիկ սիրտը նույնքան մեծ է, որքան արշալույսը հեռավոր բլուրների վրա»: Ինչպե՞ս ես հասկանում այս նախադասությունը:
  • Երբևէ զղջացե՞լ ես ինչ-որ բանի համար, հատկապես ո՞ր դեպքերում ես զղջում:
  • Փորձիր պարզել Լիվինգսթոն Լարնեդն էլ ի՞նչ ստեղծագործություններ ունի:

Հոկտեմբերի 30-նոյեմբերի 5

«Ուսումնական աշուն» մեգանախագիծ

Հոկտեմբերի 23-29

Հոկտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում. 

Հարգելի սովորող, խնդրում եմ Ձեր բլոգի «Հայոց լեզու, գրականություն» բաժնի հղումը ուղարկել n.movsisyan@mskh.am հասցեին: Շնորհակալություն:

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 256, 257, 258, 259, 260

«Ավետիք Իսահակյան» նախագիծ

  • Կարդա՛ Իսահակյանի բանաստեղծությունները, ընտրի՛ր որևէ բանաստեղծություն և սովորիր անգիր:
  • Առցանց բառարանների օգնությամբ բացատրիր բանաստեղծությունների անծանոթ բառերը:
  • Տեղեկություններ քաղիր Ռավեննայի և Ռեալտոյի կամուրջի մասին, բանավոր ներկայացրու:
  • Ի՞նչ եք կարծում, բանաստեղծությունը ինչո՞ւ է կոչում «Ռավեննայում»: Պատասխանը փորձեք հիմնավորել:

Հոկտեմբերի 16-22

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 250, 251, 252, 253, 254, 255

Գրականություն. Ավետիք Իսահակյան

Ավետիք  Իսահակյան,  Կենսագրություն,  Ավ. Իսահակյանի մասին,  Ավ. Իսահակյան. ֆոտոալբոմ,  Վիրտուալ թանգարան, Կարդում է Ավետիք Իսահակյանը (օրիգինալ ձայնագրություն):

  • ծանոթացիր Ավետիք Իսահակյանի կենսագրությանը, ֆոտոալբոմին, լսիր Իսահակյանի ձայնը, շրջիր վիրտուալ թանգարանում
  • բանավոր և գրավոր ներկայացրու այն, ինչ իմացար

Հոկտեմբերի 9-15

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 245, 246, 247, 248, 249, 250

«Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ

Կարդա Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը և նայիր հետևյալ տեսանյութերը`

Յոթից տասը նախադասությամբ գրավոր ներկայացրու` ինչ նոր բան իմացար:

Հոկտեմբերի 2-8

Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական աշխատանքի ներկայացում, գնահատում

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 240, 241, 242, 243, 244, 245

«Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն» նախագիծ

Հարցեր և առաջադրանքներ

Սեպտեմբերի  25-30

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 235, 236, 237, 238, 239, 240

Կոմիտասյան օրեր. արդյունք

Ծանոթացիր «Կոմիտասյան օրեր» նախագծին, ընտրիր երկու կամ երեք առաջադրանք և կատարիր:

Սեպտեմբերի 19-24

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 230, 231, 232, 233, 234, 235

Հարցեր և առաջադրանքներ

1. «Գիտեցեք, որ իմ կյանքի ամենամեծ երջանկությունը եղել է և կմնա, քանի ապ­րում եմ, հայոց լեզվին տիրապետելը: Ցանկանում եմ երջանկություն բոլորիդ: Դա նշանակում է, որ պետք է լավ տիրապետել հայոց լեզվին»:
Ի՞նչ եք կարծում՝ ինչու է հայոց լեզվին տիրապետելը Վիկտոր Համբարձումյանը համարում երջանկություն:
2. «Առանց երևակայության հոգին նույնն է, ինչ աստղադիտարանն առանց աստղադիտակի»:
5-7 նախադասությամբ մեկնաբանիր միտքը:
Սեպտեմբերի 11-17
  • Նախագծեր

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)

Վարժ. 226, 227, 228, 229, 230

Գրականություն- Վիլյամ Սարոյան

Հարցեր և առաջադրանքներ

Վիլյամ Սարոյան «Գրողի խոտովանություն»

  • Ընդունված է համարել, որ մահը մարդու թշնամին է, բայց արի ու տես, որ ըստ Սարոյանի «Մահը ոչ մեր կործանումն է, ոչ էլ` թշնամին: Ծննդյան կողքին մահը մեր լավագույն նվերն է, իսկ ճշմարտության կողքին` լավագույն բարեկամը»: Հաստատիր կամ հերքիր Սարոյանի այս պնդումը:
  • «Նա նաև խենթ է, չափավոր խենթ, բայց ավելի ողջամիտ է, քան մյուսները, օժտված է լավագույն ողջամտությամբ, միակ ողջամտությամբ, որի համար արժե անհանգստանալ. ազատ մարդու աշխույժ, ստեղծագործական, խոցելի, հերոսական, չահաբեկվող, ամբարտավան ողջամտությունը»:
  • Առցանց բառարանի օգնությամբ պարզիր «ողջամտություն» բառի բացատրությունը, հոմանիշները, հականիշները:

Սեպտեմբերի 4-10

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-էլեկտրոնային դասագրքի ներբեռնում

Գրականություն- Վիլյամ Սարոյան

Վիլյամ Սարոյան «Գրողի խոտովանություն»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ինչպես ես հասկանում սարոյանական հետևյալ միտքը. «Ազատ դառնալը մեր ժամանակի պարտադրանքն է. ազատ ամենայն կեղծ ու անօգուտ բաներից, որքան էլ դրանք խոր արմատներ գցած լինեն մարդու էության մեջ»:
  • Ինչ ես կարծում՝ ազատությունը բերում է սանձարձակություն, թե կարգապահություն: Ինչու ես այդպես կարծում, պնդումդ հիմնավորիր:

Սեպտեմբերի 1

Ծանոթություն դասարանի սովորողների հետ:

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s