Մանկավարժական փորձի տարածման նախագիծ

Հուլիսի 24-ին` ժամը 9.30-10.50

Վայրը` Երևանի պետական մանկավարժական համալսարան

Կազմակերպիչներ` ԿԳՆ, ՀՊՄՀ

Մասնակիցներ` սփյուռքահայ ուսուցիչներ

Թեման` Պատանեկան ամսագրեր. բովանդակային առանձնահատկություններ

  • փակ համակարգից (դպրոց, դասարան, պատ) անցում բաց համակարգի (համացանց)
  • թեմատիկ բազմազանություն. վերլուծություններ, թարգմանություններ, ձայնանյութեր և այլն
  • անհատականացված ուսուցում. իրական և շոշափելի արդյունք
  • սովորողի զարգացման աճի դիտարկման բառացիկ հնարավորություն. թափանցիկություն
  • պատանեկան ամսագիրը դասավանդողին և սովորողին հնարավորություն է տալիս բովանդակության սպառողից դառնալ բովանդակության ստեղծող
  • պատանեկան ամսագիրը առցանց ուսուցման արդյունավետ գործիք է
  • պատանեկան ամսագիրը հետադարձ կապ է ապահովում. մեկնաբանություն, խրախուսում
  • պատանեկան ամսագիրը համացանցի շնորհիվ լայն լսարան է ապահովում` բերելով ճանաչում

Ինչպես հիմնել ամսագիր. ամսագիրը` մեդիանախագիծ

  • նախագիծը պիտի ունենա  թեմա և ուսումնասիրման ենթակա թեմայի հետ կապված հարցադրումներ
  • աշխատանքի փուլեր (նախնական պլանավորում, գործողությունների ծրագիր, ժամկետներ, միջանկյալ հաշվետվություններ)
  • աշխատանքի վերջնաժամկետ
  • ակնկալվող արդյունք (հրապարակախոսություն, տեսաֆիլմ, ձեռնարկ, փաթեթ, շտեմարան, հոդված, ներկայացում, և այլն)

Ամսագրի հիմնական տեսակները

Պատանեկան ամսագիրը` բլոգավարության արդյունք

Բլոգները` կրթական գործիքներ

  • բարձր մոտիվացիան
  • շատ գրելու և շատ կարդալու լայն հնարավորությունը
  • քննարկումները և առցանց շփումը
  • պատասխանատվության և ինքնավերահսկողության մեծացումը
  • ընկալման և տեղեկատվության մշակման արագությունը

Բլոգը` դասավանդողի և սովորողի գործիք

Բլոգը` ինքնակրթության կազմակերպիչ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Նունե Մովսիսյան

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s