Ուսումնական հոկտեմբեր. 9-րդ դաս.

Հոկտեմբերի  23-30

«Ուսումնական աշուն» նախագիծ

Հոկտեմբերի  16-22

9-րդ դաս. -(հայոց լեզու, գրականություն, նաև` լրացուցիչ աշխատանք)

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ.105, 106, 107, 108, 109, 110

Գրականություն.  գրաբարի օրեր. Սուրբ  Պատարագ

Առաջադրանք

Գրաբար տեքստը կարդա, փորձիր հասկանալ, մի հատված ձայնագրիր:

 Լրացուցիչ աշխատանք

Կարդա  Ս. Պատարագի «Մաս Ա.Պատրաստություն» հատվածը, քո ընտրությամբ մի հատված ձայնագրիր:

Հոկտեմբերի  10-16

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ.100, 101, 102, 103, 104, 105

Գրականություն.  Գրաբարի օրեր. Թարգմանչաց տոն

Ուշադիր կարդա «Աստվածաշնչյան ընթերցումներ» և  «Գրաբարյան ասույթներ» նյութերը, ընտրիր որևէ նախադասություն, հատված, ասույթ և փորձիր գրավոր մեկնաբանել:

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • հնարավորինս ուշադիր կարդա Թարգմանչաց տոնի մասին պատմող տրված նյութը
  • հինգից յոթ նախադասությամբ վերապատմիր կարդացածդ
  • բանավոր ներկայացրու դասարանում

Տոն մեր սուրբ թարգմանիչ վարդապետների՝ Սահակի և Մեսրոպ Մաշտոցի, և նրանց սուրբ աշակերտների՝ Եղիշե Պատմիչի, Մովսես Քերթողի, Դավիթ Անհաղթ փիլիսոփայի, Գրիգոր Նարեկացու և Ներսես Կլայեցու

Լրացուցիչ աշխատանք

Կարդա նաև Տոն Սբ. թարգմանիչներ Իսահակի և Մեսրոպի նյութը և նայիր հետևյալ տեսանյութերը`

Օշականում պատահաբար բացվել է Ս. Մեսրոպ Մաշտոցի դամբարանը

Սահակ Պարթև, Ար հեռուստաընկերություն

Յոթից տասը նախադասությամբ գրավոր ներկայացրու` ինչ նոր բան իմացար:

Հոկտեմբերի 3-9

Մայրենի լեզու (գործնական քերականություն)-վարժ. 94, 95, 96, 97, 98, 99

Գրականություն. Կոմիտասյան օրեր

  1. ԿարդաԿոմիտասի բանաստեղծությունները, ընտրիր և անգիր սովորիր քեզ հատկապես դուր եկած բանաստեղծություններից մեկը կամ մի քանիսը:
  2. Ըստ նախասիրությունների՝ վերլուծիր, նկարիր, ձայնագրիր, անիմացիոն փոքրիկ տեսանյութ պատրաստիրԿոմիտասի երգերի և բանաստեղծություններիմոտիվներով:

Լրացուցիչ աշխատանք

  1. Կարդա  «Բժշկություն երաժշտությամբ»և«Հայր Կոմիտասի հետմահու Գողգոթան» նյութերը և բանավոր ներկայացրու դասարանում:
  2. Ծանոթացիր«Արխիվային բացահայտումներ»և «ՎիլԺուիֆ հոգեբուժարանի արխիվները» նյութերին, փորձիր վերաբերմունք արտահայտող տեքստ գրել:
  3. Նայիր«Կոմիտաս Վարդապետի թանգարանինստիտուտ» և «Կոմիտաս. մուլտիմեդիա» տեսանյութերը և պատմիր՝ ինչի մասին են:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s