Ուսումնական դեկտեմբեր

Դեկտեմբերի 21-25

 Ձմեռային ճամբար

Նախամանորյա-ծիսական նախագծեր

Առականի.  քրիստոնեական, սուրբծննդյան առակների թարգմանություն

Ֆիլմադարան. ամանորյա, սուրբծննդյան ֆիլմերի ներկայացում

Վիքիպեդիա. ամանորյա, սուրբծննդյանն առնչվող հոդվածների պատրաստում

Շողակն և Գրապտույտ. «2015-ի ամփոփումը, ձեռքբերումները և 2016-ի սպասումները» նյութերի պատրաստում

Հեքիաթանի. երկարաժամկետ նոր նախագծի մեկնարկ

Գրականություն

Հայկական ժողովրդական հեքիաթներ (բարբառային հեքիաթներ կարդալ, ձայնագիրք պատրաստել)

  • Քո կարծիքով՝  ինչ է հեքիաթը, այն այսօր պետք է մեզ, թե՞ ոչ: Ինչո՞ւ:
  • Համացանցում գտիր հեքիաթի մասին նյութեր, կարդա, համեմատիր քո կարծիքի հետ:
  • Ծանոթանացիր հայկական ժողովրդական հեքիաթներին, որևէ բարբառով հեքիաթ ձայնագրիր:

Սովորողի ընտրությամբ արվող լրացուցիչ ուսումնական աշխատանք

Կարող եք ձայնագրել նաև մեծերին:

Գրականություն

Մուշեղ Գալշոյան «Կանչը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ի՞նչ ես կարծում՝ «Կանչը» ինչի՞ մասին է, ինչո՞ւ ես այդպես կարծում:
  • Պատմվածքը, քո կարծիքով, ինչո՞ւ է «Կանչը» վերնագրված, խոսքը ի՞նչ կանչի մասին է:
  • Դուրս բեր պատմվածքի քեզ հատկապես դուր եկած հատվածները և բարձրաձայն կարդա դասարանում:

Սովորողի ընտրությամբ արվող լրացուցիչ ուսումնական աշխատանք

Մեր մեծերը. Մուշեղ Գալշոյան 

Նայեք ֆիլմը, գրավոր վերապատմեք 7-10 նախադասությամբ:

Գրականություն. Մուշեղ Գալշոյան, մեկնարկային մեդիափաթեթ

Մուշեղ Գալշոյան «Կանչը», էջ 120

Հարցերը և առաջադրանքները՝  135 էջում

  • Ծանոթացեք խնդրեմ Մուշեղ Գալշոյան գրողին, ընտրեք որևէ պատմվածք, կարդացեք:
  • Կարդացած պատմվածքը բանավոր ներկայացրեք դասարանում:
  • Փորձեք վերլուծել պատմվածքը: Դժվարանալու դեպքում՝ գրավոր վերապատմեք:

Սովորողի ընտրությամբ արվող լրացուցիչ ուսումնական աշխատանք

Արփեն Մովսեսյան. « Հայից Հայ.Մուշեղ Գալշոյան»

Նայեք ֆիլմը, գրավոր վերապատմեք 7-10 նախադասությամբ:

Գրականություն (Չինական պոեզիաճապոնական պոեզիա)

Համացանցի օգնությամբ փորձիր պարզել՝ ինչ է թանկան, հոքքուն:

Մացուո Բասյո

Մացուո Բասյո, կենսագրություն

Մացուո Բասյո, թանկաներ

Առակներ, ճամփորդական օրագիր

Բասյո «Հյուսիսի արահետներով»

Բասյո «Նրանց, ովքեր գիտեն»Բասյո «Բառեր պետք չեն»

Հարցերը և առաջադրանքները՝  135 էջում

Ճապոնացի փիլիսոփա Սուձուկի Տայտարո Դայսեցու

Փիլիսոփայական միտքը հին Չինաստանում

Կոնֆուցիոս

Բուդդայի 14 պատվիրանները

Արևելքի 7 մաքրության կանոնները

Առաջադրանք. Ծանոթացիր խնդրեմ ճապոնական և չինական պոեզիային, փիլիսոփայական մտքին և փորձիր հանդես գալ ընդհանուր վերլուծությամբ:

Մեդիանյութ. «Անջատիր, որ միանաս»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Ի՞նչ ես կարծում, դու նմա՞ն ես տեսանյութի հերոսներին:
  • Արդյո՞ք ճիշտ ես համարում, որ կարելի է անընդմեջ ու անընդհատ նայել համակարգչին կամ հեռախոսին:
  • Անձամբ դու, քո կարծիքով, կախվածություն ունե՞ս համակարգչից, թե ոչ:
  • Փորձիր գրավոր բացատրել տեսանյութի վերնագիրը: Քո կարծիքով, ինչո՞ւ է տեսանյութը վերնագրված «Անջատիր, որ միանաս»:
  1. Մի սիրո պատմություն…

Նախ բացիր հետևյալ հղումը, հորինիր  ծիծաղաշարժ պատմություն ( 7-10 նախադասությամբ) մարդու և համակարգչի անխոխադարձ սիրո մասին, վերնագրիր:

Հոկտեմբերի 19-25

Աշնանային ուսումնական արձակուրդ 

«Առականի», «Շողակն»«Ֆիլմադարան»«Վիքիմեդիա», «Գրապտույտ» նախագծերը շարունակում են բնականոն աշխատանքը:

Կարդացածդ, տեսածդ կամ լսածդ գրավոր (7-10 նախադասությամբ) ներկայացրու՝  վերաբերմունք արտահայտելով:

Հոկտեմբերի 12-18

Հոկտեմբերի 15-ին ծնվել է Գրիգոր Գուրզադյանը:

«Միտքը և կիրքը գոյություն ունեն համատեղ: Հնարավոր չէ, որ մարդն հավատա, որ ինքը հրեշտակ է կամ կենդանի: Ճիշտն այն է,  որ նա հասկանա, որ այդ երկուսն էլ կան իր մեջ: Մարդն ունի երջանկության հասկացողությունը, բայց հասնել դրան, նա չի կարող: Մարդը զգում է ճշմարտությունը, ավելի ճիշտ, դրա կերպարանքը, բայց սուտն է տիրում: Ուրեմն` ի՞նչ: Սովորենք մտածել և լավ մտածել»:

Առաջադրանք

Ի՞նչ ես կարծում,  ինչպե՞ս են սովորում մտածել և  ի՞նչ պիտի անել լավ մտածելու համար:

Մեկնարկային մեդիափաթեթ  «Գրիգոր Նարեկացի»

Սովորողի ընտրությամբ արվող լրացուցիչ ուսումնական աշխատանք

7-10 նախադասությամբ գրավոր ներկայացրու՝ ինչ իմացար Գրիգոր Նարեկացու և Ներսես Շնորհալու մասին:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s