Հոդված

Դպիրի իմ էջը

2018-2019 ուսումնական տարի

Քրիստոնեական-մշակութային բաղադրիչով նախագծերը կրթահամալիրում

Հայոց լեզվի, գրականության դասավանդումը 9-րդ դաս.-ում 

«Հայ եկեղեցու պատմության» մեր այլընտրանքը

Կամավորական գործունեությունը` «Սովորող-սովորեցնող» նախագծի զարգացում

Ավագ դպրոց. մարտահրավերներ և զարգացում

Կապադովկիա, Կեսարիա, Կիլիկիա

Հեղինակային կրթական ցանցեր

Նախորդ տարիների հրապարակումներ

Գործունեության գնահատման համակարգ

Միավորված նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերում

Հնարավորինս անշտապ, որքան հնարավոր է` բազմազան

Պսակի էթնիկ և քրիստոնեական խորհուրդը

Բլոգավարությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք

mskh-ը` միավորող հարթակ

Խաչատուր Աբովյանը և Թիֆլիսը

Աբովյանի «Ուղևորություն դեպի Անիի ավերակները

Նախագծային արդյունավետ գործունեություն

Պատանեկան ամսագրեր. խնդիրներ և առաջարկներ

Երկարաժամկետ նախագծեր. խնդիրներ և զարգացում

Ինքնակրթությունը որպես ուղիղ ճանապարհ

Հեղինակային կրթական ծրագիրը` մեգանախագիծ

Նախագծերով ընդհանուր ուսուցման կազմակերպում

Մեր ամենատոնը` «Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն»

Լրացուցիչ կրթություն. ընդհանուր դիտարկումներ

Էլ ինչ գարուն, որ աշնան հասունություն չունենա

Հեգելն ու մենք

Բլոգոլորտը՝ միավորող վիրտուալ գորգ

Կրթություն-ինքնակրթություն

Առանց տնային աշխատանքի

Մեդիակրթությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք

Ուսուցման նախագծային մեթոդ

Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

Համակարգչի և համացանցի ներառումը ուսուցման գործընթացում

6-րդ դասարանցիների ուսումնական հմտությունների ուսումնասիրություն

Նարեկացու խոսքի գիտական հիմնավորումը

«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Դասի կազմակերպում նոթբուքներով

Բլոգը` վիրտուալ աշխատարան (լաբորատորիա)

Ու էլի բլոգի մասին (հաշվետվություն)

Նոթբուքը և համացանցը ուսումնական պարապմունքում

Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ

Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին

Գրականության դասագրքի մեր մոդելը` հեղինակի գիրք + լեզվադարան + ձայնադարան + տեսադարան

Ամենամսյա հաշվետվությունը` սովորողի գործունեության վիրտուալ ամփոփում

Գիտահանրամատչելի TV ալիք

Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում

Ավետիք Իսահակյան. մեդիափաթեթ

Առարկայական մեդիափաթեթ

Դիջիթեքյան պատմություն

Բայերն Մյունիչ «Չկա մեդիա, չկա կրթություն

Պաուլո Կոելո «Աստված հավատում է ինձ»

Պաուլո Կոելո «Առակներ»

Պաուլո Կոելո «Բաց եղիր սիրո առաձ»

Էյնշտեյնի և Ռաբինդրանաթ Թագորի զրույցը

Շալվա Ամոնաշվիլի «Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու»

Հեղինակ`  Նունե Մովսիսյան

Աղբյուր`  «Դպիր» մանկավարժական հանդես